۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸

در قالب طرح تابستانه انجام می شود؛

آماده باش ۶۰۰ پایگاه امداد در جاده های کشور

آماده باش ۶۰۰ پایگاه امداد در جاده های کشور

آستارا- رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از آماده باش ۶۰۰ پایگاه امداد جاده ای در جریان طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح تابستانه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از  یکشنبه چهارم تیرماه آغاز شده و تا پایان  هفته اول مهرماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: در طرح تابستانه سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تمام پایگاه های فعال هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان ها با استفاده از ۲۴ فروند بالگرد و بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی شامل آمبولانس، خودروهای نجات و پشتیبانی در آماده باش برای خدمت رسانی به مردم و مسافران  هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه در این طرح روزانه پنج هزار نفر امدادگر، نجات گر و پرستار همکاری می کنند، تصریح کرد: امداد جاده ای اولویت اول سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و در این راستا از تمام پتانسیل جمعیت استفاده می شود.

سلیمی تأکید کرد: هموطنان  عزیز شماره ۱۱۲ را همیشه به خاطر  داشته باشند.

وی ادامه داد: شماره فوق حتی بدون سیم کارت نیز در تمامی محورهای مواصلاتی کشور فعال بوده و در صورت تماس با مرکز ۱۱۲ به سرعت به محل حادثه امداد رسانی می شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور همچنین از آمادگی ۶۰۰ پایگاه امداد جاده ای در خدمت رسانی و استراحت کوتاه مدت  مسافران  و ایجاد شرایط تجدید قوا خبر داد و افزود: در ۶۰۰ پایگاه امداد جاده ای هلال احمر  امکاناتی برای اسکان موقت و ادامه مسیر با آرامش بهتر برای مسافران در نطر گرفته شده است.

سلیمی خواستار احتیاط  و رعایت  نکات ایمنی، مقررات  و ضوابط  قانونی و عمل کردن مسافران  به توصیه های نیروهای پلیس راه شد. 

کد خبر 4015187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha