۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

استان مرکزی برای میزبانی مسابقات کشوری رشته های ورزشی آمادگی دارد

استان مرکزی برای میزبانی مسابقات کشوری رشته های ورزشی آمادگی دارد

اراک- مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: استان مرکزی در اغلب رشته های ورزشی از استعدادهای درخشان برخوردار است و همچنین برای میزبانی مسابقات کشوری آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عابد حقدادی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی هیئت  تنیس استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: آینده نگری و برنامه ریزی مطلوبی در ورزش استان مرکزی و هیات های ورزشی به ویژه تنیس اتفاق افتاده و اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در این راستا از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: طی چند سال اخیر ورزش تنیس استان مرکزی روند خوب و رو به رشدی را طی کرده و هم اکنون در رده های سنی پایه از استان های موفق کشور به شمار می آید.

وی بیان داشت: استان مرکزی در تمامی رشته های ورزشی از استعدادهای درخشان در بخش بانوان و آقایان برخوردار است و می تواند بخش زیادی از اعضای تیم های ورزشی ملی را تامین کند.

حقدادی تصریح کرد: از فدراسیون تنیس انتظار داریم در حد توان و ظرفیت های موجود تا دستیابی به روند قهرمان پروری، نسبت به این رشته ورزشی در استان مرکزی، مساعدت های لازم را داشته باشد

براساس این گزارش، در ادامه علی اکبر نجفی، رئیس  هیئت  تنیس استان مرکزی هم با اشاره به موفقیت های رشته ورزشی تنیس استان در سال گذشته بیان داشت: طی سال گذشته در رده های سنی مختلف دختران و پسران و به خصوص در رده های نونهالان و نوجوانان که پایه های موفقیت هر رشته ورزشی به حساب می آید، شاهد موفقیت های چشم گیر و کم سابقه ورزشکاران استان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این روند در سال جاری با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی و فدراسیون تنیس روی میز ادامه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست همچنین عماد ثاقبی، دبیر هیات تنیس روی میز استان مرکزی از آمادگی هیات تنیس برای برپایی مسابقات کشوری در سال جاری در استان خبر داد و افزود: خوشبختانه در استان مرکزی شرایط و امکانات برای برگزاری مسابقات ورزشی کشوری و حتی بین المللی مهیا است.

وی بیان داشت: در سال گذشته استان مرکزی یکی از استان های فعال و موفق کشور در عرصه ورزش تنیس و تنیس روی میز بوده است.

در این نشست اجرای طرح رنکینگ بازیکنان تنیس روی میز استان مرکزی در رده های سنی مختلف به تایید کمیته فنی رسید.

کد خبر 4015628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha