۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۴

مسابقات کاراته یادواره «شهدای تروریستی تهران» در لرستان برگزار شد

مسابقات کاراته یادواره «شهدای تروریستی تهران» در لرستان برگزار شد

خرم‌آباد- مسابقات استانی کاراته بانوان و آقایان یادواره شهدای تروریستی تهران در خرم‌آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات استانی کاراته در دو بخش بانوان و آقایان روز جمعه در سالن حضرت معصومه (س) و سالن کارگران خرم آباد برگزار شد.

الهام علیزاده نایب رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۱۴۳ نفر از رزمی کاران خانم در رده های سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر پرداختند، اظهار داشت: این ورزشکاران از شهرستان های خرم آباد، پلدختر، دورود، ازنا و الیگودرز در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات در قالب یک تیم برای شرکت در مسابقات ملی ساماندهی می شوند.

رضا رستاخیز رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم آباد نیز در این رابطه به خبرنگاران گفت: این مسابقات در روزهای ۸ و ۹ تیرماه و به میزبانی هیئت کاراته شهرستان خرم آباد برگزار شد.

وی با بیان اینکه بانوان در رشته های آزاد و کنترلی و آقایان در رشته آزاد در این مسابقات رقابت کردند، تصریح کرد: بیش از ۵۵۰ ورزشکار در سه بخش مسابقه حضور داشتند و هدف از برگزاری این مسابقات این است که ورزشکاران نمونه را در قالب یک تیم استانی سازماندهی کنیم.

رئیس هیئت کاراته شهرستان خرم آباد با تاکید بر اینکه مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و ملی پوشان تیم کاراته در این مسابقات حضور داشتند و همین امر سطح مسابقات را ارتقاء داده بود، افزود: در روزهای آتی نیز مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برگزار خواهد شد و این فرصتی است برای اینکه ورزشکاران استان توانایی های خود را محک بزنند.

کد خبر 4017375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha