۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۱۰

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

تروریسم ثمره وهابیت/ایران از برنامه موشکی خود عقب‌نشینی نمی‌کند

تروریسم ثمره وهابیت/ایران از برنامه موشکی خود عقب‌نشینی نمی‌کند

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه ثمره وهابیت پیدایش تروریسم در جهان اسلام بوده است، گفت: ایران یک‌قدم از برنامه‌های موشکی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش به تقوا اظهار داشت: تقوا سبب برخورد مناسب افراد با یکدیگر است.

سفارش به تقوا به معنای اصلاح رفتار اجتماعی است

وی افزود: امام رضا(ع) در حدیثی می فرماید با ۴ گروه ۴ نوع برخورد داشته باشیم، اول با سلاطین و زمامداران با ترس و احتیاط برخورد کنیم، با دوست همیشه با تواضع رفتار کنیم، با دشمن همیشه با احتیاط برخورد کنیم و با مردم همیشه با روی خوش ملاقات کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: سفارش به تقوا به معنای اصلاح رفتار اجتماعی است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به یکشنبه ۱۱ تیرماه سالروز شهادت شهید آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب توسط منافقین اظهار داشت: ایشان از یاران با وفای امام امت بود، امام راحل به عنوان یار قدیمی از ایشان یاد کرده است.

وی با بیان اینکه شهید صدوقی در تمام صحنه های انقلاب حاضر بود و انسان شجاعی بود، با تمام وجود و شجاعت تمام با رژیم طاغوت مبارزه کرد و زندان رفت و همیشه هم حامی و یار ملت ماند، تصریح کرد: شهید صدوقی در سنگر امامت جمعه قرار گرفت و سنگر نماز جمعه به وجود این عزیزان و بزرگان افتخار می کند؛ این معنویت نماز جمعه به خاطر شهدایی همچون صدوقی و دیگر شهدای محراب است.

تضعیف نماز جمعه تضعیف احکام شریعت است

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه نماز جمعه مرکز آگاهی بخشی و بصیرت افزایی است و امامان جمعه هر هفته مردم را منسجم در صحنه نگه می دارند و سفارش به تقوا می کنند و ندای وحدت و همدلی سر می دهند، افزود: نماز جمعه هم در ایجاد ارتباط اجتماعی و هم در ایجاد ارتباط فرهنگی در جامعه نقش اساسی دارد.

آیت الله میرعمادی ادامه داد: نماز جمعه ثواب فراوانی دارد و در روایت داریم که اگر مردم می دانستند خدای متعال چقدر ثواب برای نماز جمعه در نظر گرفته در روز پنجشنبه خود را برای شرکت در نماز آماده می کردند.

وی گفت: به خاطر تاثیرگذاری فراوان نماز جمعه همیشه این فریضه عبادی و سیاسی از سوی دشمنان تخریب و مورد حمله بوده است، نباید نماز جمعه را تضعیف کرد؛ تضعیف نماز جمعه تضعیف احکام شریعت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به دوشنبه ۱۲ تیرماه سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایرباس در خلیج فارس و شهادت ۲۹۸ سرنشین این هواپیما که روز افشای حقوق بشر آمریکایی هم نامیده شده است، اظهار داشت: جنایت بزرگی آمریکا انجام داد و خلیج فارس ما به خون این شهیدان همیشه رنگین است.

برگزاری نامناسب مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: اگر هرکسی درباره حقوق بشر حرف بزند آمریکایی ها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند چون دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در آمریکا است، تصریح کرد: از ۶ تیر تا ۱۲ تیرماه آمریکا چند جنایت بزرگ علیه ملت ایران انجام داد، در ششم تیر از منافقین حمایت کرد و منافقین دست به ترور رهبری زدند، در ۷ تیر ماه آمریکایی بمب های شیمایی را به عراق دادند و صدام سردشت را بمباران کرد، در ۱۱ تیر شهید صدوقی را ترور کرد، در ۱۲ تیر ماه به هواپیمای مسافربری حمله کرد و در هفتم تیرماه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران اش را به شهادت رساند.

وی با اشاره به اینکه شهید سید فخرالدین رحیمی و محمد صادقی از شهدای هفت تیر بودند که هر دو از سرسخت ترین مبارزان انقلابی لرستان هستند، که در این هفته متاسفانه نامی از این دو برده نشده است، گفت: گویندگان، نویسندگان، رسانه ها، مطبوعات و آقایانی که در فضای مجازی از سیر تا پیاز دنیا را انعکاس می دهید آیا جا نداشت در این هفته از این دو شهید یاد کنید؟

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: گلایه داریم از برگزاری آنچنانی مراسم شهدای هفت تیر، مسئولان برنامه ریزی درست و تجلیل درست داشته باشند، این شهدا سرمایه انقلاب بودند و بر سر سفره این ها نشسته ایم؛ باید مراسم های باشکوه برای آنها برگزار کنیم.

وهابیت تامین کننده منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دوشنبه ۸ شوال سالروز تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع توسط وهابیت در سال ۱۳۴۴ هجری قمری گفت: وهابیت یک گروه منحرف و متحجری است که استعمارگران انگلیس و آمریکا آن را در دل اهل سنت به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه در میان اهل سنت وهابیت و در میان شیعه بهاییت را به وجود آوردند و ماموریت اصلی وهابیت مبارزه با اسلام ناب و ترویج اسلام آمریکایی است، تصریح کرد: وهابیت تامین کننده منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است، تروریست ها اغلب از وهابیون هستند یا از آنها تغذیه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: ثمره وهابیت پیدایش تروریسم در جهان اسلام بوده است، لعن و نفرین خدا بر این گروه وهابیت.

آیت الله میرعمادی در ادامه به طرح تحریم جدید سنای آمریکا علیه ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام به خاطر برنامه موشکی ایران است، اقدامی که سپاه برای مقابله با تروریسم ها انجام داد تا به امروز استکبار جهانی و آل سعود را دچار سردرگمی کرده و به وحشت انداخت و لرزه بر اندام آنها انداخت.

مردم ایران سپاه را در دل خود جای می دهند

وی با بیان اینکه آنها سپاه را در لیست سیاه خود قرار دادند، اگر شما سپاه را در لیست سیاه قرار دهید مردم ایران سپاه را در دل خود جای می دهند، تصریح کرد: مردم فرزندان خود را حمایت و پشتیبانی می کنند و اینطور نیست که بین نیروهای نظامی و مسلح و مردم فاصله باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه سپاه مظهر اقتدار، امنیت، خودباوری و سازندگی در کشور است؛ اعتبار ایران اسلامی به خاطر همین موشک ها است و این موشک ها آمریکا را سرجای خود نشانده است، افزود: نیروهای ما آمادگی کامل را دارند و سپاه هم به عنوان پاسدار انقلاب در عرصه های گوناگون فعالیت می کند؛ حتی در عرصه اقتصادی و سازندگی خدمات بی منت فراوانی انجام داده است.

آیت الله میرعمادی با اشاره به اینکه سپاه با تکیه بر خودباوری و اعتماد به نفس پروژه های بزرگ را به نتیجه رسانده است، تضعیف سپاه تضعیف اقتدار ایران است، گفت: برنامه موشکی یک بهانه است، حقوق بشر بهانه است و این ها به دنبال این هستند ما دست از قدرت نظامی برداریم اما باید بدانند ملت یک قدم از برنامه های موشکی و اقتدار خود عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه با وحدت و انسجام و یکپارچگی به دنبال اقتدار و پیشرفت و کار برای مردم باشیم، جوانان مملکت بیکار هستند دنبال کار باشیم و دنبال حاشیه نباشیم، تصریح کرد: زمان دارد سپری می شود بیاییم کار کنیم در جهت عزتمندی ایران.

کد خبر 4017436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha