۱۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۱

جزییات جلسه منتخبان شورای پنجم/چهارشنبه؛ بررسی گزینه‌های شهردار

جزییات جلسه منتخبان شورای پنجم/چهارشنبه؛ بررسی گزینه‌های شهردار

منتخب شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش از بررسی گزینه های شهردار آینده در جلسه روز چهارشنبه منتخبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ،حسن خلیل آبادی عضو منتخب شورای پنجم شهر تهران ، ری و تجریش بااشاره به جلسه امروز منتخبان شورای پنحم  که در ساختمان شورای شهر که با حضور بیش از دو،سوم اعضای منتخب شورای پنجم ، تشکیل شد گفت:در بخش اول جلسه روند چگونگی اخذ گزارش ها از وضعیت فعلی و موجود شهرداری و سازمان های تابعه به بحث گذاشته شد که مقرر شد برای آگاهی اعضای شورا نسبت  به وضع موجود ، شهرداری تهران ، معاونت ها و سازمان های آن در زمینه های مختلف گزارش عملکرد خود تا به امروز را جهت جمع بندی و تهیه گزارش نهایی به منظور ارایه به شهروندان به شورا ارائه کنند.

همچنین شورای فعلی و کمیسیون های آن در ارائه گزارشی از فعالیت ها و مصوبات و ارزیابی های انجام شده را در دستور کار قرار دهند که علاوه بر مشخص شدن نحوه برنامه ریزی فعالیت های شورای پنجم ، مردم نیز از وضع موجود در این جابجایی در شورای شهر باخبر شوند.

خلیل آبادی در ادامه افزود : در بخش دوم جلسه  چمران با حضور در جلسه منتخبین شورای پنجم درباره تاریخچه شورای شهر از ابتدا تا کنون و ساختار کلی شورای شهر توضیحاتی دادند که با پرسش و پاسخ حاضرین همراه بود.

خلیل آبادی در همین زمینه ، صحبت های  چمران را درباره تاریخچه شورا را مفید خواند و البته تغییرات در ساختار شورای شهر ، با توجه به تعدیل اعضا از ٣١ نفر به ٢١ نفر را امری بهبود بخش برای افزایش راندمان کاری شورا ندانست.با توجه به کاهش غیرکارشناسی تعداد اعضای شورای شهر تهران ، ری و تجریش به نظرمی رسد شورای پنجم ملزم به تغییرات اساسی در ساختار و مدیریت اجرایی خود است . 

خلیل آبادی ادامه داد:بدلیل فشردگی زمان در جلسه امروز فرصت نشد تا دستور اول این جلسه که رفع ابهامات و تصویب موارد باقیمانده از فرآیند انتخاب شهردار بود مورد بررسی قرار بگیرد و به همین دلیل به جلسات بعدی شورای پنجم موکول شد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای پنجم شهر تهران ، ری و تجریش در زمینه انتخاب شهردار تهران که این روزها بسیار مورد توجه رسانه ها است گفت:در این جلسه هیچ صحبتی درباره شهردار تهران انجام نشد ، اما جلسه بعدی شورای پنجم که قرار است در چهارشنبه همین هفته مورخ ۱۴ تیرماه تشکیل شود ، هر عضو شورا ٣ فرد پیشنهادی خود را برای انجام بررسی های بیشتر و جلب رای شورا ارائه خواهند کرد.

کد خبر 4018465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha