۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۹:۴۱

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خبر داد:

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با موضوع ازدواج در همدان

برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی با موضوع ازدواج در همدان

همدان - معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از برگزاری سلسله نشست‌های خانه جوانان همدان با موضوع ازدواج ، کارآفرینی، فضای مجازی و مشارکت های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله ربانی مهر صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های خانه جوانان همدان اظهار داشت: این نشست‌ها  در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان  توسط معاونت فرهنگی و امور جوانان و با همکاری سازمان های مردم نهاد و خانه جوانان همدان برای دانشجویان و جوانان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری سلسله نشست‌های خانه جوانان همدان افزود: یکی از اهداف درراستای برگزاری این نشست‌ها ترویج اخلاق در جامعه و نسل جوان وترویج فرهنگ ازدواج  و کارآفرینی و مشارکت های اجتماعی در بین جوانان است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و استاندار همدان و مسئولین حوزه ازدواج و خانواده کشور ۶ جلسه از این نشست‌ها برای جوانان علاقه‌مند برگزار می شود.

وی تصریح کرد: شرکت برای عموم علاقه‌مند به مباحث حوزه کارآفرینی، فضای مجازی و ازدواج و  موضوعات مرتبط با جوانان آزاد است و این افراد می‌توانند با مراجعه به خانه جوانان همدان از مباحث این نشست‌ها استفاده کنند.

ربانی مهر عنوان کرد: این نشست ها از روز چهارشنبه ۱۴ تیر با حضور رضا حجتی مدیر کل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان آغاز می شود.

وی افزود: در دومین روز این نشست روز پنج شنبه سودابه رادفر مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه زنان و خانواده و در سومین روز جمعه ۱۶ تیرماه فاطمه دانشور از اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این نشست حضور خواهند داشت.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان عنوان کرد: در روز چهارم این نشست ها میزبان محمدناصر نیکبخت استاندار همدان خواهیم بود و در روز پنجم نشست رئیس انجمن مطالعات خانواده به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص بنیاد خانواده خواهد پرداخت.

وی افزود: حضور ناصر صبحی مدیرکل ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در روز دوشنبه حسن ختام این نشست ها در خانه جوانان همدان خواهد بود.

ربانی مهر بیان کرد: این نشست ها از ساعت ۱۸ آغاز می شود و علاقمندان به حضور در این نشست ها می توانند به خانه جوانان همدان واقع در خیابان پاسداران، میدان پاسداران، روبروی استخر لاله کوچه مراجعه کنند.

کد خبر 4018878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha