۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۲۵

اعضای شورای راهبری نظام پیشنهادهای سازمان میراث‌فرهنگی منصوب شدند

اعضای شورای راهبری نظام پیشنهادهای سازمان میراث‌فرهنگی منصوب شدند

در حکم‌های جداگانه که ازسوی معاون رئیس‌جمهوری ابلاغ شده است، رئیس، دبیر و اعضای شورای راهبری نظام پیشنهادهای سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری منصوب شدند.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، در این حکم‌ها که به‌تاریخ ۴ تیر ۹۶ امضا و ابلاغ شده است، زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، سمیع‌الله حسینی‌مکارم را به‌عنوان رئیس، آناهیتا خلج‌امیرحسینی را به‌عنوان دبیر و بهمن نامورمطلق، سعید شیرکوند، پوریا سوری، محمدرضا کارگر، عبدالرضا مهاجری‌نژاد و یحیی نقی‌زاده‌محجوب را به‌عنوان اعضای شورای راهبری نظام پیشنهادهای سازمان منصوب کرده است.

در متن این حکم‌ها آمده است:

«به‌منظور بررسی نظرات و پیشنهادهای واصله در راستای بهبود عملکرد و فرایندهای اجرایی و نظری سازمان و بهره‌مندی از ابزارهای نوین مدیریتی و نظر به راه‌اندازی ”نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان“، مطابق دستورالعمل تنظیمی نحوه استقرار نظام مذکور، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان ”رئیس یا دبیر“ و ”عضو شورای راهبری نظام پیشنهادهای سازمان“ منصوب می‌شوید.

امید است با اهتمام و برنامه‌ریزی دقیق، زمینه مناسب بیان اندیشه‌ها و پیشنهادها، ارتقای آگاهی و توانایی کارکنان، ارج نهادن به اندیشه و نظرات کارکنان و ایجاد انگیزه و بروز استعداد آنان و درنتیجه بهبود کیفیت خدمات و بهره‌وری سازمان فراهم شود.»

کد خبر 4019275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha