۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۳۹

استاندار خوزستان:

خوزستان در مسیر انتقال مواد مخدر قرار گرفته است

خوزستان در مسیر انتقال مواد مخدر قرار گرفته است

اهواز - استاندار خوزستان گفت: بعد از مشکل شدن انتقال مواد مخدر از شرق کشور، اکنون این استان در مسیر انتقال مواد مخدر قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار کرد: قطعا هر کدام از سازمان های مردم نهاد و دستگاه ها باید وظایف خود را در حوزه های اجتماعی و مواد مخدر انجام دهند.

وی افزود: اینکه استان در معرض انتقال قرار گرفته و شیوع را افزایش می دهد را باید به مسئولان ملی منتقل و خواستار نگاه ویژه ای باشیم. قبلا شرق کشور مسیر انتقال بوده ولی اکنون به دلیل انسداد در آن مسیر و تغییر و تحولات در کشور عراق ما در خوزستان در معرض دسترسی بیشتر قرار می گیریم که باعث افزایش شیوع هم می شود.

شریعتی بیان کرد: اکنون باید پیشگیرانه عمل کنیم وگرنه در سال های آینده باید ببینیم که آسیب پذیری در استان داریم. بنابراین باید به مسئولان ملی گوشزد کنیم که خوزستان چه وضعیتی دارد و باید به صورت ویژه به آن نگاه کرد. اگر اکنون خوب عمل کردیم آن وقت سال های آینده وضعیت خوبی را در استان مشاهده می کنیم و بالعکس اگر خوب عمل نکنیم غفلت ما در سال های آینده چند برابر خودش را نشان می دهد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: از دو مرکز بازپروری زنان و مردان در اهواز بازدید و از نزدیک با فعالیت های آنان آشنا شدم. این مراکز کارهای بسیار خوب و موفقیت آمیزی را انجام می دهند و ما باید بیشتر آنها را مورد حمایت قرار دهیم. این دو مرکز از جابجایی های همیشگی برای مکان گلایه داشتند که باید از راه و شهرسازی دعوت کرد تا اگر امکان دارید ملکی را به آنها اختصاص دهیم. وظیفه ما ایجاد شرایط و بستر لازم و تقویت بیش از پیش فعالیت های این مراکز است.


 

کد خبر 4019424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha