۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۳۲

با مشخص شدن تیم های صعود کننده به لیگ یک؛

مسابقات بدمینتون لیگ دسته دو بانوان کشور در سنندج پایان یافت

مسابقات بدمینتون لیگ دسته دو بانوان کشور در سنندج پایان یافت

سنندج - مسابقات بدمینتون لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور به مدت دو روز با مشخص شدن تیم های صعود کننده به میزبانی شهر سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله نهایی مسابقات بدمینتون لیگ دسته دو بانوان باشگاه های کشور صبح امروز به کار خود با مشخص شدن تیم های صعود کننده پایان داد.

در این مسابقات ۹ تیم حضور داشتند و تیم های شرکت کننده در دو گروه چهار  و پنج تیمی به صورت دوره ای در روزهای ۱۰ و ۱۱ تیرماه به رقابت پرداختند.

تیم های هیأت بدمینتون کردستان الف با سه تیم فالوده تهران، هیأت سمنان و الماسان آذربایجان شرقی در گروه نخست دیدارهای خود را برگزار کردند و در گروه دوم تیم های هیأت بدمینتون کردستان ب با تیم های آکادمی شاهرود، نفت امیدیه خوزستان، بلور تهران و خمینی شهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

در پایان این رقابت ها بلور تهران در جایگاه نخست قرار گرفت، الماسان آذربایجان شرقی بر سکوی دوم ایستاد و آکادمی شاهرود عنوان سوم را بدست آورد.

بر اساس این گزارش، در مرحله نهایی مسابقات تیم های بلور تهران و الماسان آذربایجان شرقی به مسابقات بدمینتون لیگ دسته یک بانوان باشگاه های کشور صعود کردند.

کردستان با دو تیم الف و ب در این مسابقات شرکت کرد که تیم الف استان در مقابل الماسان آذربایجان شرقی به پیروزی دست یافت و در مصاف با سمنان و تهران دیدارهای خود را واگذار کرد همچنین تیم ب کردستان موفق تیم های تهران و خوزستان را شکست دهد و در دیدار مقابل اصفهان و  آکادمی شاهرود مغلوب شد.

کد خبر 4019763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha