۱۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۱۹

قهرمانی رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسابقات پاورلیفتینگ

قهرمانی رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسابقات پاورلیفتینگ

دکتر ابوالفضل هاشم پور رزیدنت پزشکی ورزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسابقات جهانی پاورلیفتینگ موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی انفرادی و تیمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، مسابقات جهانی پاورلیفتینگ، پرس سینه، ددلیفت و push & pull زیر نظر اتحادیه جهانی IPSU و به میزبانی کشور گرجستان از تاریخ ۲ تا ۴ تیرماه ۹۶ در شهر تفلیس برگزار شد که طی آن تیم جمهوری اسلامی ایران با کسب ۱۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقتدرانه به عنوان قهرمانی تیمی این دوره از مسابقات دست یافت.

ابوالفضل هاشم پور رزیدنت پزشکی ورزشی دانشگاه و پزشک تیم اعزامی جمهوری اسلامی ایران در این مسابقات، در وزن ۸۲.۵ کیلوگرم رشته پاورلیفتینگ با حریفان خود به رقابت پرداخت و توانست به مدال طلا و عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

پس از تیم جمهوری اسلامی ایران تیم های گرجستان، ارمنستان، اوکراین، آذربایجان و ترکیه به ترتیب مقام های دوم تا ششم را کسب کردند.

رضا زمانی و جعفر پیری نیا به عنوان مربی و محسن استخری نماینده فدراسیون جهانی و رئیس راو پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرپرست تیم ایران در این مسابقات حضور داشتند.

ورزشکاران قهرمانی خود را به روح پاک شهدای حادثه تروریستی تهران تقدیم کردند.

کد خبر 4020071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha