۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

صنایع استان مرکزی به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش عمل کنند

صنایع استان مرکزی به مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ورزش عمل کنند

اراک- نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: صنایع استان مرکزی بایستی به مسئولیت اجتماعی خود به ویژه در حوزه ورزش عمل کنند تا زمینه برای ارتقای ورزش استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز پنجشنبه در نشست مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان با سمن های حوزه جوانان و هیات های ورزشی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: استان مرکزی دارای استعدادها و ظرفیت های ورزشی در رده های مختلف و رشته های مختلف است اما هنوز آنچنان که شایسته آن است در زمینه ورزش به جایگاه مطلوب نرسیده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس ادامه داد: بر طبق گزارش ها سرانه فضای ورزشی استان ۸۶صدم متر مربع است در حالی که بر اساس هدف گذاری ها این مقدار یک مترمربع بوده و هنوز فاصله با مقدار مورد نظر وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: از خواسته های جوانان استان مرکزی می توان به داشتن تیم فوتبال در لیگ برتر اشاره کرد که تامین اعتبار و هزینه این امر بحث اصلی پیرامون این تقاضا می باشد.

کریمی خاطرنشان ساخت: وزارت نفت اعتبارات گسترده ای در حوزه ورزش دارد و صنعت نفت در استان مرکزی ده ها هزار نفر پرسنل و خانواده های آن را تحت پوشش دارد و با توجه به آلایندگی های این صنعت در استان مرکزی و مسائل و مشکلاتی که به وجود آورده، مردم این حق را دارند که از دیگر ظرفیت های آن استفاده کنند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس تصریح کرد: بنابراین اینجانب علاوه بر مکاتبات و پیگیری ها در این زمینه با وزیر نفت از وزیر ورزش و جوانان این تقاضا را دارم که در این رابطه کمک کنند تا پیگیری ها سریع تر نتیجه دهد و سهم استان مرکزی همچون استان هایی که دارای صنعت نفت هستند و پرسنل گسترده صنعت نفت دارند و قبلا این صنعت نقشی در فعالیت های اجتماعی آنها نداشته، تحقق یابد.

کریمی اضافه کرد: بعضی از پروژه های ورزشی استان سال ها است که نیمه کاره باقی مانده مثل احداث پیست تارتان استادیوم حضرت امام خمینی(ره) اراک که از سال ۸۱ شروع شده و هنوز به اتمام نرسیده، در این رابطه لازم است پیگیری لازم هر چه سریعتر به منظور تامین اعتبار و تکمیل پروژه ها انجام شود.

کد خبر 4023556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha