۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۴

به منظور بررسی روند برگزاری کنکور؛

استاندار خوزستان از مدرسه یادگار امام اهواز دیدن کرد

استاندار خوزستان از مدرسه یادگار امام اهواز دیدن کرد

اهواز - استاندار خوزستان به منظور بازدید از روند برگزاری کنکور از مدرسه یادگار امام آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار خوزستان روز جمعه در اولین برنامه خود برای بازدید از روند برگزاری کنکور سراسری به مدرسه یادگار امام آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز رفت.

محمدعلی مریدی رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آماری که به ما اعلام شده، ۶۲ هزار داوطلب در آزمون سراسری از استان خوزستان شرکت می کنند. در مجموع دانش آموزان پیش دانشگاهی که سال تحصیلی گذشته مشغول به تحصیل بودند نزدیک به ۳۷ هزار بودند که حدودا ۵۰ درصد داوطلبان استان را تشکیل می دهند.

وی افزود: ۴۲ هزار و ۵۲ داوطلب در حوزه های آزمونی آموزش و پرورش خوزستان کنکور سراسری خود را می گذرانند. اگر این تعداد داوطلب را به نفر رشته تبدیل کنیم آموزش و پرورش خوزستان از ۴۳ هزار و ۷۱۲ نفر در استان آزمون می گیرد.

 استاندار قرار است بعد از این بازدید راهی مرز چذابه شود تا با همراهی مدیران کل خدمات رسان در ستاد اربعین از جمله مدیرکل راه و شهرسازی، آبفا، آبفار، آب و برق، نیروی انتظامی و مرزبانی خوزستان از روند خدمات رسانی و فراهم کردن زیرساخت ها بازدید کند.

کد خبر 4023810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha