۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۹

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

بیمه شدگان ولی نعمتان سازمان تامین اجتماعی هستند

 بیمه شدگان ولی نعمتان سازمان تامین اجتماعی  هستند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی ولی نعمتان این سازمان هستند و باید در تکریم آنان تلاش بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیران و جمعی از مسئولان واحدهای درمانی و بیمه ای تامین اجتماعی استان، گفت: نقش سازمان تامین اجتماعی در زندگی مردم مهم است و تنها سازمانی است که در یک ساختار منظم می‌تواند برنامه معیشتی برای مردم فراهم کند.

وی اظهار کرد: ارزش متولیان سازمان تامین اجتماعی در خدمت به دردمندان و محرومین جامعه است و این موضوع بسیار اهمیت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی ولی نعمتان این سازمان هستند و باید در تکریم آنان تلاش بیشتری شود.

خاتمی  تصریح کرد: یکی از موضوعات اساسی و مهم در حوزه بهداشت و درمان ارائه اقدامات پیشگرانه است که تحقق این مهم در تامین سلامت نسل آتی جامعه اثر گذار است.

همچنین مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: خدمات الکترونیک مبتنی بر فناوریهای نوین و پیشرفته در مراکز درمانی استان برای سهولت خدمات به مراجعان فراهم شده است.

علی محمدی از شبانه روزی کردن درمانگاه شهدای خرمدره، شناسایی قطعه زمینی در شهرستان خدابنده برای ساخت درمانگاه و پیگیری در جهت اخذ مجوز ساخت درمانگاه برای شهرستانهای دندی یا ماهنشان، صدور کارت هوشمند سلامت برای بیماران، افتتاح پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امید ابهر و تکمیل پروژه های طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستانها را ازبرنامه های مهم مدیریت درمان طی سال ۹۶ اعلام کرد.

وی تاکید کرد: طی سال گذشته بیش از ۹۸۰ هزار مورد به مراکز درمانی استان مراجعه سرپایی شده است.

محمدی تاکید کرد: طی سال گذشته ۷ هزار نوزاد در بیمارستان امام حسین (ع) متولد شدند و استقبال از زایمان  در آب هم بسیار خوب بوده است و روبه رشد است.

وی افزود: طی سال گذشته ۷۵ هزار سالمند در قالب طرح تکریم سالمندان بدون نوبت ویزیت شدند و در حوزه تجهیزات نیز ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تجهیزات و تا سقف ۹.۵ میلیارد تومان دارو و تجهیزات برای مراکز درمانی استان زنجان خریداری شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان از احداث درمانگاه در شهرهای ماهنشان، صائین قلعه و هیدج تا پایان امسال خبر داد.

محمدی ابراز کرد:صدور کارت الکترونیکی سلامت و پیگیری نسخه الکترونیک برای مراکز خارج از مراکز درمانی در دستور کاراین سازمان قرار دارد.

کد خبر 4029138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha