۲۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۵۷

دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب:

اجرای قانون عفاف و حجاب یک مطالبه عمومی است

اجرای قانون عفاف و حجاب یک مطالبه عمومی است

بوشهر - دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب گفت: قانون عفاف و حجاب در جامعه باید اجرایی شود و این یک مطالبه عمومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدحسن اختری ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح بنیاد عفاف و حجاب بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در استان بوشهری برای گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب صورت گرفته است و شاهد برنامه‌های خوبی هستیم.

وی از توسعه برنامه‌ها با افتتاح بنیاد عفاف و حجاب بوشهر خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم با حمایت استاندار، مسئولان و قشرهای مختلف مردم شاهد تسریع اجرای برنامه‌های بنیاد عفاف و حجاب باشیم.

دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب تصریح کرد: برای تحقق ماموریت‌های این نهاد باید همگان توجه ویژه به اجرای طرح‌های فرهنگی و تخصیص اعتبارات لازم داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش و برنامه‌ریزی دشمنان برای تهاجم به عفاف و حجاب در جوامع اسلامی، تاکید کرد: تهاجم فرهنگی در فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی به شدت در حال گسترش است و نوک این تهاجم فرهنگی در موضوع عفاف و حجاب است.

اختری با اشاره به وظیفه مسئولان، روحانیون، فرهنگیان، قشرهای مختلف مردم، دولت و . . . برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، اضافه کرد: هراس دشمن از حجاب به سبب کارآیی و جایگاه راهبردی آن است.

وی با ابراز تاسف بابت وجود برخی از مظاهر فساد و بدحجابی در سطح کشور، ادامه داد: همه مردم ایران اسلامی باید سبک زندگی خود را بر اساس سیره ائمه اطهار(ع) برنامه‌ریزی کنند.

دبیرکل بنیاد ملی عفاف و حجاب با اشاره به پایبندی مردم ایران به اعتقادات دینی، مذهبی و نظام اسلامی افزود: قانون عفاف و حجاب در جامعه باید اجرایی شود و این یک مطالبه عمومی است.

وی با بیان اینکه در مراکز آموزشی باید توجه ویژه‌ای به تربیت فرزندان صورت گیرد، گفت: بنیاد عفاف و حجاب هنوز تاثیر خود را به جامعه هدف نگذاشته که نیاز به کار فرهنگی، آموزشی و برپایی همایش‌های مختلف دارد.

کد خبر 4029192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha