۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۸:۵۴

رئیس اتاق بازرگانی گرگان:

محصولات ارگانیک در گلستان حمایت می شوند

محصولات ارگانیک در گلستان حمایت می شوند

گرگان- رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان گفت: به عنوان نماینده بخش خصوصی از معرفی و تأکید بر مصرف محصولات ارگانیک و غذای سالم حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اتاق گرگان، رمضان بهرامی در نشست هم اندیشی تولید و تجارت محصولات ارگانیک اظهار کرد: با عنایت به پتانسیل موجود وزنه استان گلستان به سوی کشاورزی است.

وی گفت: در راستای حمایت از غذای سالم یکی از بهترین نقاط شهرستان گرگان را برای عرضه این محصولات واگذار کرده ایم.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی گرگان بیان کرد: رسالت اجتماعی ایجاب می کند که به فکر کیفیت بیشتر محصولات باشیم.

وی ضمن اعلام آمادگی اتاق در همکاری با بخش کشاورزی افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی بین اتاق و جهاد کشاورزی وجود دارد که موجب ارتقای بخش کشاورزی استان خواهد بود.

امیر یوسفی، رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق گرگان در این نشست اظهار کرد: سلامت افراد جامعه در گرو استفاده از غذای سالم است که این مهم با حمایت از عرضه محصولات ارگانیک میسر خواهد شد.

وی با بیان اینکه توسعه تولید محصولات ارگانیک نیاز به یک حرکت جهادی و همراهی عموم دارد، افزود: اخلاق در تولید کیفیت محصولات را ارتقا می دهد.

رئیس کمیسیون اتاق گرگان اظهار کرد: سیاست ورود محصولات تراریخته یکی از عوامل مهم در تهدید سلامت افراد است که با تلاش انجمن ارگانیک بهبود یافته است.

کد خبر 4029622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha