۲۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۵۷

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

آزادسازی موصل پایان داعش/ از نیروهای ارزشی در کابینه استفاده شود

آزادسازی موصل پایان داعش/ از نیروهای ارزشی در کابینه استفاده شود

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه آزادسازی موصل پایان خلافت ادعایی داعش بود، گفت: رئیس‌جمهور کابینه دولت را از نیروهای متعهد، ارزشی و توانمند انتخاب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد با سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا سبب نجات انسان از عذاب الهی است.

وی یادآور شد: امام علی(ع) به کمیل بن زیاد نخعی سفارش می کند که همیشه سه چیز را در زندگی مدنظر قرار بده، نخست در همه حال سخن حق بگو، دوم گناهکاران را رها کن و اهل تقوا را دوست بدار، سوم با منافقین و خیانت کاران رفاقت نکن.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: اگر همین سفارشات امام علی(ع) را در زندگی عمل کنیم بس است.

آزادسازی موصل پایان خلافت ادعایی داعش

آیت الله میرعمادی با اشاره به آزادی شهر موصل عراق از اشغال تروریست ها اظهار داشت: این آزادسازی پایان خلافت ادعایی داعش بوده است و مرگ داعش در آزادسازی موصل رقم خورده است.

وی با تاکید بر اینکه این پیروزی بزرگ در سایه وحدت مردم عراق، شیعه و سنی و هدایت مرجعیت شیعه آیت الله سیستانی صورت گرفت، افزود: آیت الله سیستانی دستور جهاد کفایی را صادر کردند و بر این اساس بسیج ملی شکل گرفت و حشد الشعبی تشکیل شد، شیعه و سنی باهم توانستند موصل شهر بزرگ عراق را از دست داعشی ها آزاد کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آزادسازی موصل پیام ها و عکس العمل ها و ارزیابی های متعددی را به دنبال داشته است، گفت: اولین اثر این پیروزی آن بود که پاسخ قاطعی به نقشه های شوم استکبار در منطقه داده شد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه آمریکا به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه است، به دنبال راه اندازی جنگ های نیابتی در کشورهای اسلامی است اما وحدت و بیداری مردم همه این توطئه ها را خنثی کرده است، تصریح کرد: گرچه عملیات موصل یک سال طول کشید اما پایان خوشی برای ملت عراق بوده است، این پیروزی را به مرجعیت و مردم تبریک می گوییم.

مردم با تبعیت از ولایت فقیه پاسخ دشمنان را می دهند

وی با اشاره به جمعه ۲۳ تیرماه روز همبستگی ملی در دفاع از ارکان نظام اسلامی و پایان دادن به آشوب اخلال گران در سال ۷۸ گفت: حوادث ۷۸ را مطلع هستید، فتنه کوی دانشگاه بهانه ای شد برای ضد انقلاب داخلی و دشمنان خارجی که اصل و ارکان نظام را مورد هدف قرار داده بدهند، اما به فضل الهی این فتنه خاموش شد و مردم به صحنه آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه این حوادث عبرت است، بعد از گذشت ۱۸ سال امروز وزیر دفاع آمریکا خواستار تغییر نظام ایران می شود، یعنی همان کاری که ۱۸ سال پیش انجام دادند، تصریح کرد: آمریکایی ها با نظام اسلامی مشکل دارند، تحریم ها نشان می دهد همانند اوایل انقلاب دنبال این هستند مردم را تحت فشار قرار دهند.

آیت الله میرعمادی افزود: رهبری آگاه، دور اندیش و با بصیرت و ملت هوشیار و بیدار ایران هر فتنه ای را در مقابل نظام در نطفه خفه می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران همیشه در مقام عمل پاسخ دشمنان را داده است و این بار هم در مقام عمل پاسخ می دهد، تصریح کرد: مردم با تبعیت از ولایت فقیه پاسخ دشمنان را خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: این خواب های آشفته آمریکایی ها و دشمنان ایران هرگز تعبیر نخواهد شد و نظام اسلامی ایران در سایه توجه ولی عصر(عج) محفوظ می ماند.

هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به محرومان نیست

آیت الله میرعمادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی اظهار داشت: مسئولیت بهزیستی و تامین اجتماعی در جامعه بسیار مهم است، اقشار آسیب پذیر جامعه، معلولان، زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار و انسان های کهن سال مشکلات عدیده ای دارند، تنها مشکلات مادی نیست، مسائل بداشتی، زیستی، فرهنگی و ... نیز باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه این اقشار نیازمند به حمایت همه جانبه هستند، تصریح کرد: هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به محرومان و اقشار آسیب پذیر نیست، به ویژه در راستای توانمند سازی آن ها تصریح کرد: برای افراد معلول در جامعه اگر بخواهیم خدمتی کنیم این است که آنها را در مراکز مختلف و ادارات به کار بگیریم تا معاش خود را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد یادآور شد: امیدواریم مسئولان نسبت به مسئله بهزیستی و تامین اجتماعی همت بلند داشته باشند.

شورای نگهبان اقدامات بسیار ارزشمند و قابل ستایشی را انجام داده است

آیت الله میرعمادی به دوشنبه ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی اشاره کرد و اظهار داشت: در سال ۵۹ با دور اندیشی امام راحل این نهاد تاسیس شد و به عنوان ارکان مهم نظام نقش اساسی در تطبیق قوانین با شرع مقدس اسلام و قانون اساسی داشته است.

وی با بیان اینکه این نهاد مسئولیت سنگینی در حفظ جمهوریت و اسلامیت نظام دارد، جمهوریت نظام در مسئله نظارت بر انتخابات است و تاکنون بیش از ۴۰ انتخابات در کشور برگزار شده و شورای نگهبان بر آن نظارت کرده است، تصریح کرد: اسلامیت نظام در تطبیق قوانین کشور با قوانین شرع مقدس و قانون اساسی است، شورای نگهبان تلاش بسیار ارزشمند و قابل ستایشی را در این حوزه انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به ۲۵ شوال روز شهادت امام جعفر صادق گفت: این امام همام در دوران امامت خود ۳ راهکار اصلی را دنبال کردند، نخست تبیین امامت و ولایت، دوم تاسیس حوزه علمیه و فقه شیعه و سوم ایجاد تشکیلات پنهانی سیاسی برای مبارزه با ظالمان جور.

مردم انتظار دارند وعده های رئیس جمهور در دوران انتخابات عملی شود

آیت الله میرعمادی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه در آستانه برگزاری مراسم تنفیذ رئیس جمهوری و تشکیل دولت دوازدهم هستیم، این موضوع بسیار مهم است، تصریح کرد: مردم انتظار دارند آن شعارها و وعده های رئیس جمهور در دوران انتخابات عملی شود.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین خواسته و انتظار مردم تولید و اشتغال است، وعده داده بودند که در سال ۹۰۰ هزار شغل جدید در کشور به وجود بیاید و امسال نیز در سال تولید و اشتغال مردم منتظر هستند این وعده های اصلی عملی شود، افزود: خواسته مردم این است که از نظر معیشت، اقتصاد و اشتغال کشور رونق یابد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه الان وضعیت جامعه در رکود است و عدم رونق تولید برای کشور بسیار خطرناک است، اظهار داشت: باید کارخانه ها و مراکز کار فعال شوند و جوانان سر کار بروند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امیدواریم رئیس جمهور دولت را از نیروهای متعهد، ارزشی و توانمند با انگیزه و کاری انتخاب کند، تصریح کرد: باید وزرا افراد با انگیزه ای باشند، متعهد و ولایی باشند تا پاسدار ارزش ها بوده و کشور را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

کد خبر 4030567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha