۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۸:۳۳

مسابقات بدمینتون بانوان استان مرکزی در خمین برگزار شد

مسابقات بدمینتون بانوان استان مرکزی در خمین برگزار شد

اراک- مسابقات قهرمانی بدمینتون بانوان استان مرکزی که با شرکت ۸۰ ورزشکار در دو رده سنی نونهالان و بزرگسالان در خمین جریان داشت، با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انتخابی بدمینتون بانوان استان مرکزی روز جمعه با شرکت شهرهای اراک، خمین، محلات، دلیجان، نراق و قورچی باشی در قالب ۸۰ ورزشکار در دو رده سنی نونهالان و بزرگسالان در خمین برگزار شد.

براساس این گزارش، این مسابقات در رده سنی نونهالان با شرکت ۵۰ ورزشکار پیگیری شد که در پایان غزل خسروی از خمین به مقام نخست دست یافت، آمیتیس عباسی از دلیجان نایب قهرمان شد و سنا خلجستانی و صبا پزشکی هر دو از اراک به طور مشترک سوم شدند.

همچنین این مسابقات در رده سنی بزرگسالان با شرکت ۳۰ ورزشکار در دو جدول انفرادی و دو نفره پیگیری شد که در پایان در بخش انفرادی فاطمه سادات سیدین از خمین قهرمان شد، راضیه سادات سیدین از خمین به مقام دوم دست یافت و فاطمه صلیب از ساوه و فاطمه شریفی از خمین به طور مشترک سوم شدند .

در بخش دونفره هم، زهرا کیشانی و سپیده امیرحسینی از ساوه اول شدند، زهرا آزادخانی و فاطمه نجفی از اراک نایب قهرمان شدند و فرحناز بابایی و پرنیا امیرحسینی از ساوه، محدثه جوادی و بهاره رنجبری از خمین به طور مشترک سوم شدند.

به گفته مرتضی آزادخانی، دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی، نفرات برتر مسابقات نونهالان به رقابت های نونهالان کشور که از یکم تا سوم شهریورماه در سمنان و نفرات برتر انفرادی و دونفره مسابقات بزرگسالان به رقابت های اولین مرحله مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور که از چهارم ماه آینده به مدت سه روز در سمنان برگزار می شود اعرام خواهند شد.

کد خبر 4030770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha