۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۳

ظهر شنبه انجام شد؛

تجدید میثاق طلاب مدرسه علمیه آیت الله حائری نجف با آرمان های امام

تجدید میثاق طلاب مدرسه علمیه آیت الله حائری نجف با آرمان های امام

ری- طلاب مدرسه علمیه آیت الله حائری نجف اشرف با حضور در مرقد امام راحل(ره) با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمع کثیری از طلاب مدرسه علمیه آیت الله حائری نجف اشرف با حضور در مرقد امام راحل(ره) با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

طلاب مدرسه علمیه آیت الله حائری نجف اشرف با اهدای تاج گل و قرائت زیارت نامه یاد و خاطره امام خمینی(ره) را گرامی داشته و نسبت به مقام شامخ بنیان گذار محبوب انقلاب اسلامی اداری احترام کردند.

یکی از این طلاب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امام خمینی(ره) تنها متعلق به مردم ایران نبوده و نیست، امام(ره) تنها متعلق به شیعیان و مسلمانان نیز نیست، امام خمینی(ره) متعلق به تمام کسانی است، که دلشان برای آزادی، استقلال و مبارزه با ظلم و ستم بیدادگران می تپد.

وی ادامه راه نورانی بنیان گذار جمهوری اسلامی را مهمترین وظیفه طلاب و تمام عاشقان اندیشه والای انقلاب اسلامی دانست و گفت: راه امام خمینی(ره) مشخص است و بحمدالله جمهوری اسلامی در حال پیمودن راه این رهبر فقید و فرزانه است و همه ما باید نقش خود در این مسیر حرکت را به خوبی ایفا کنیم.

بر اساس این گزارش آیت الله العظمی عبدالکریم حائری میبدی یزدی از مجتهدان و مراجع تقلید شیعه و بنیان‌گذار حوزهٔ علمیهٔ قم بود.

کد خبر 4031423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha