۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۰۷

۲۲ و ۲۳ تیرماه؛

طرح ارزیابی قاریان ومدرسان قرآن کریم در بخش مدرسان برگزار شد

طرح ارزیابی قاریان ومدرسان قرآن کریم در بخش مدرسان برگزار شد

مرحله آزمون تلاوت و مصا حبه ششمین دوره طرح ارزیابی در بخش مدرسان روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه در محل شورای عالی قرآن با حضور شرکت کنندگان در سطوح ۱ تا۴ و در گرایش‌های مختلف از سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،  مرحله آزمون تلاوت و مصا حبه ششمین دوره طرح ارزیابی در بخش مدرسان روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه در محل شورای عالی قرآن با حضور شرکت کنندگان در سطوح ۱ تا۴ و در گرایش‌های مختلف از سراسر کشور برگزار شد.

شرکت کنندگان با حضور در محل های مشخص در شورا ابتدا توسط داوران و اساتید مورد ارزیابی و مصاحبه قرار گرفتند. مصاحبه از این قرار بود که ابتدا باید به سوالاتی که در آیین نامه مشخص شده پاسخ داده می‌شد و بعد از آن شرکت کنندگان در مواردی که تبحر بیشتری داشتند به انتخاب خود با روش های مختلف به تدریس می‌پرداختند. شرکت کننده ای که حدنصاب لازم را در بخش مصاحبه و تدریس کسب می‌کرد برای ضبط تلاوت تحقیق و ترتیل در استودیو شورای عالی قرآن حضور می‌یافت.

داوری این بخش را آقایان غلامرضا شاه میوه، مهدی دغاغله، محمدبنیادی، سیدجواد سادات فاطمی، سید مهدی سیف،دکتر حمیدرضامستفید و محمدحسین فریدونی به ‌عهده داشتند.

۵۶ نفر در آزمون مصاحبه و تلاوت ششمین دوره ارزیابی در بخش مدرسان شرکت کردند. ازاین تعداد شرکت کننده ۳۲ نفر را بانوان قرآنی کشورمان تشکیل می دادند.

آزمون تلاوت و مصاحبه ششمین دوره طرح ارزیابی در بخش قاریان نیز هفته گذشته با حضور ۱۱۰ شرکت کننده در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ تیرماه برگزار شد.

همچنین داوری و ارزیابی این تلاوت ها روزهای ۲۸، ۲۹و۳۰ تیرماه سال جاری با حضور جمعی از اساتید و کارشناسان مبرز انجام می‌شود.

لازم به‌ذکر است آزمون کتبی ششمین دروه طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 4031533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha