۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

طرح ساماندهی کالای همراه ملوان توسط دولت پیگیری می‌شود

طرح ساماندهی کالای همراه ملوان توسط دولت پیگیری می‌شود

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس از بررسی پروژه راه آهن بوشهر - شیراز توسط معاون اول رئیس جمهور خبر داد و گفت: ساماندهی کالای همراه ملوان توسط دولت پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شب گذشته مجمع نمایندگان استان با همراهی استاندار بوشهر با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این دیدار به موضوعات کلی و کلان استان که از پیش معیین شده بود، پرداخته شد که با استقبال دکتر جهانگیری همراه بود.

حجت الاسلام خدری بیان کرد: بحث راه آهن بوشهر - شیراز، کالای همراه ملوان و مسئولیت‌های اجتماعی از جمله خرید شرکت‌های خدماتی پارس جنوبی از استان و تولیدات استان از جمله موارد کلانی بود که در جلسه با دکتر جهانگیری مطرح شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: سد چم شیر نیز از جمله مواردی بود که مطرح کردیم و معاون اول رئیس جمهور نیز قول پیگیری در این زمینه را دادند.

وی بیان کرد: سه طرح نخست از موارد کلان دغدغه‌های فعالین اجتماعی بود که در جلسه هفته گذشته مطرح شد و در بحث مجمع اجماع کردیم که این چهار موضوع مطرح شود.

خدری گفت: موضوع چهارم هم به طور غیر مستقیم در جلسه مذکور مطرح شد و ما توانستیم در یک فرصت مناسب این دغدغه ها را به سمع و نظر معاون اول رییس محترم جمهور برسانیم و قول قطعی پیگیری دادند.

کد خبر 4032209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha