۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹

امام جمعه ایلام:

مردم و مسئولان روحیه انقلابی گری خود را حفظ کنند

مردم و مسئولان روحیه انقلابی گری خود را حفظ کنند

ایلام-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اگر می خواهیم فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه کمرنگ نشود، باید مردم و مسئولان روحیه انقلابی گری خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محمدتقی لطفی ظهر روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید علی قلی زاده در شهر آسمان آباد اظهار داشت: این رویکرد و فرهنگ باعث شده در گردنه های سخت نظام مقدسی جمهوری اسلامی سربلند و پابرجا باقی بماند و تا این روحیه در بیم مردم و مسئولان حاکم باشد، گزندی به انقلاب نمی رسد.

وی روحیه اشرافیگری را سمی کشنده برای نظام و انقلاب دانست و تاکید کرد: مسئولان باید با حفطه ویژگی ساده زیستی تلاش کنند خود را به زندگی نیازمندان و مستضعفان که صاحبان اصلی این انقالب هستند، نزدیک کنند.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش استکبار برای نفوذ در ایران اسلامی از طریق گروهک های ارهابی و تروریستی اشاره کرد و گفت: پرتاب ۶ موشک به مقر اصلی فرماندهان داعش توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که ایران اسلامی اجازه کوچکترین تعدی و تجاوزی را به دشمنان قسم خورده نظام نمی دهد و خاطیان به شدید ترین وجه ممکن مجازات خواهند شد.

لطفی اضافه کرد: پیروزی های جبهه مقاومت در عراق ، سوریه، عراق، کشورهای حامی گروه های تکفیری را به وحشت انداخته و بدون شک به نابودی کامل این گروه وابسته با استکبار نزدیک شده ایم.

کد خبر 4032525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha