۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۴۱

رئیس شعبه تأمین اجتماعی اهر خبر داد:

اجرای طرح ساختار نوین خدمات در آذربایجان شرقی

اجرای طرح ساختار نوین خدمات در آذربایجان شرقی

اهر - رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر از اجرای طرح ساختار نوین خدمات در آذربایجان شرقی و برای اولین در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، داود ایزدخواه عصر یک شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بیست و پنجم تیرماه به‌عنوان روز تأمین اجتماعی نام‌گذاری شده و در این هفته می‌بایستی از اهمیت و عملکرد این سازمان سخن گفت به‌طوری خوشبختانه تاکنون به‌تمامی وظایف و تعهداتی که بر عهده‌داریم به‌خوبی به آن‌ها عمل کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه امسال به مناسبت هفته تأمین اجتماعی یکسری خدمات جدید در سیستم این سازمان به جهت تسریع در امور مردم اضافه‌شده است، افزود: این خدمات جدید به‌منظور کاهش مراجعه حضوری کارفرمایان، بیمه‌شدگان و خانواده‌های آن‌هاست تا اینکه مردم نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند تا وقت خود را تلف کنند به‌طوری‌که تمامی ابلاغ‌ها و امورات اداری از طریق سیستم اتوماسیون یا فضای مجازی انجام می‌گیرد.

ایزدخواه در ادامه از اجرای طرح ساختار نوین خدمات در آذربایجان شرقی و برای اولین در کشور خبر داد، گفت: تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی ابداع‌کننده این طرح بوده و برای اولین بار در کشور در شش شهرستان استان من‌جمله شهرستان اهر اجرا می‌شود، این طرح هم‌زمان با آغاز هفته تأمین اجتماعی اجرا می‌شود و زمانی که مراجعین برای انجام امور در شعبه تأمین اجتماعی صرف می‌کردند به یک‌دهم و حداقل زمان کاهش‌یافته است و دیگر صف‌های طویل مردم که این سازمان وجود ندارد.

رئیس شعبه تأمین اجتماعی شهرستان اهر اضافه کرد: همچنین با اصلاح سیستم اداری و آموزش انجام تمامی امورات به کارکنان تأمین اجتماعی اهر گامی ارزشمند در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارائه خدمات به مردم بوده و دیگر امکان موکول کردن رسیدگی به امور مردم به‌روزهای دیگر در صورت نبود کارمند مورد نظر وجود ندارد و کسانی که از روستاهای تابعه به شعبه مراجعه می‌کنند در کمترین فرصت به درخواست آن‌ها رسیدگی می‌کنیم.

وی در ادامه با ذکر اینکه تعداد دندان‌پزشک درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اهر از یک پزشک به دو پزشک افزایش‌یافته است، گفت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان اهر پیش از این تنها یک دندان‌پزشک داشت ولی اکنون به دو نفر افزایش‌یافته و علاوه بر این در این درمانگاه پزشک کودکان نیز از هفته تأمین اجتماعی آغاز به کار کرده و ارائه خدمات می‌دهد.

کد خبر 4032838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha