۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۱۰

در دیدار پرویز فتاح با نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح شد:

همراهی «آیت‌الله میرعمادی» عاملی مؤثردرعملکرد خوب کمیته امداد است

همراهی «آیت‌الله میرعمادی» عاملی مؤثردرعملکرد خوب کمیته امداد است

خرم‌آباد- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: از عوامل موثر در عملکرد خوب کمیته امداد لرستان، همراهی نماینده ولی فقیه در لرستان با نهاد کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ه) با آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در محل بیت نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ه) در این دیدار با اشاره به اینکه باعث افتخار است در این موقعیت سفری به لرستان دارم و از محضر آیت الله میرعمادی استفاده می کنم، اظهار داشت: سفر دو روزه فشرده ای را به لرستان دارم و در این سفر ارزیابی اقدامات و عملکرد کمیته امداد امام خمینی استان را خواهم داشت.

وی با بیان اینکه در این سفر نگاه دقیق تری به استان خواهیم داشت، تصریح کرد: وضعیت و عملکرد کمیته امداد در لرستان خوب بوده است و از عوامل موثر در این عملکرد، همراهی نماینده ولی فقیه در لرستان با نهاد کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه آیت الله میرعمادی همواره پای کار هستند و نظارت علمایی می کنند، افزود: اتفاق نظری روی موضع کمیته امداد شکل گرفته و این وحدت اساس حرکات و توفیقات است و باعث شده نیروهای ما متمرکز شوند و این همکاری ها در بحث جمع آوری زکات، صدقات و ... نتیجه داده است.

بر اساس این گزارش، پرویز فتاح در سفر دو روزه خود به لرستان به برخی شهرستان های لرستان سفر می کند و از خانواده های مددجویان تحت پوشش این نهاد سرکشی می کند.

کد خبر 4034503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha