۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۴:۴۰

نوروزی در تذکر شفاهی مطرح کرد:

برخورد قوه قضائیه با دانه درشت ها عدالت قضایی است

برخورد قوه قضائیه با دانه درشت ها عدالت قضایی است

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس ضمن تشکر از قوه قضائیه نسبت به برخوردهایی که با دانه درشت ها در دولت قبل و دولت فعلی انجام داد، گفت: عدالت قضایی اقتضا می کند که همه در برابر قانون یکسان باشند.

به گزارش خبرنگارمهر، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی حسن نوروزی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از قوه قضائیه نسبت به برخوردهایی که با دانه درشت ها در دولت قبل و دولت فعلی انجام داد، گفت: عدالت قضایی اقتضا می کند که همه در برابر قانون یکسان باشند و هر کسی که تخلف می کند و از او شکایتی شده است، باید در پیشگاه محکمه عدل اسلامی حاضر شد و پاسخگو باشد، از این رو نسبت به احضارهای اخیر و دادرسی هایی که نسبت به افراد دانه درشت در حال انجام است، کمال تشکر را داریم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات سپاه پاسداران در مقابله با تروریست های داعش فراموش نشدنی است، افزود: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین دولت درخصوص تأدیبی که نسبت به گروهک منفور داعش با موشک باران مقر فرماندهی تروریست ها در دیرالزور سوریه داشتند، قدردانی می کنیم.

وی تصریح کرد: به کسانی که در شرایط حاضر به دنبال تضعیف سپاه پاسداران هستند تذکر می دهم که از این کار دست بردارند.

نوروزی خاطرنشان کرد: تذکر بعدی بنده به وزیر امور خارجه درخصوص علت سقوط ارزش پاسپورت ایرانی و رسیدن به پله ۱۰۵ در اعتبارات جهانی است.

کد خبر 4034668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha