۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۲۵

رئیس اتاق بازرگانی قزوین:

آماده صادرات خدمات فنی و مهندسی و مصالح ساختمانی به فیلیپین هستیم

آماده صادرات خدمات فنی و مهندسی و مصالح ساختمانی به فیلیپین هستیم

قزوین- رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: در استان آمادگی داریم با ارتباط واحدهای صنعتی فعال بخش خصوصی مصالح ساختمانی، مواد غذایی و کاشی و سرامیک به کشور فیلییین صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کشاورز قاسمی دردیدار سفیر ایران در فیلیپین با استاندار قزوین که روز سه شنبه در دفتر استاندار برگزار شد اظهارداشت: صنایع کوچک و متوسط می توانند در توسعه صادرات نقش مهمی ایفا کنند و با سهولت بیشتری در این عرصه وارد کار شوند.

کشاورز قاسمی بیان کرد: استان قزوین در کالاهای متنوعی مانند مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، شیشه، مواد غذایی و کشاورزی ظرفیت های بسیار خوبی دارد که در صورت توسعه مناسبات تجاری قادریم صادرات خود به کشور فیلیپین را افزایش دهیم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین یادآورشد: در ایران و استان قزوین فضای تجاری مناسبی وجود دارد که می توانیم در اختیار تجار کشور فیلیپین قرار دهیم و از سوی دیگر در مانیل فضایی تجاری به بازرگانان استان داده شود تا کالاهای خود را عرضه کنیم.

وی بیان کرد: قزوین ظرفیت ایجاد بندرخشک را دارد و اگر این کار پیگیری شود می توانیم با کشور فیلیپین هم روابط تجاری بیشتری داشته باشیم.

کشاورز قاسمی برای سفر هیئت تجاری قزوین به کشور فیلیپین در آینده نزدیک اعلام آمادگی کرد.

استاندار قزوین همچنین از رئیس اتاق بازرگانی قزوین خواست با پیگیری ظرفیت های قابل سرمایه گذاری در قزوین و مانیل برای برنامه ریزی اصولی و فنی در این زمینه اقدام کند.

سفیر ایران در فیلیپین امروز در نشستی با تجار و بازرگانان استان قزوین راههای توسعه صادرات غیرنفتی به این کشور را بررسی می کند.
 

کد خبر 4034745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha