۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۵۰

مدیرعامل شرکت فرودگاهها خبر داد؛

۹ مرداد نخستین پرواز تمتع/ سهم هما از پروازهای حج ۷۰ درصد شد

۹ مرداد نخستین پرواز تمتع/ سهم هما از پروازهای حج ۷۰ درصد شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: ایرلاین سعودی قرار است پروازهای حج را به ۳۰ درصد کاهش دهد که همه پروازهای باقی مانده را هما انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‌الله مه‌آبادی در جلسه هماهنگی حج تمتع ۹۶ گفت: حج امسال، حج خاصی است و باید تلاش کنیم به بهترین نحو به انجام برسد. سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری معظم انقلاب و دولت برقراری حج است.

وی ادامه داد: عملیات اعزام و پذیرش حجاج در تمتع سال ۹۴ برای ما بسیار آبرومند بود. در آن سال فرودگاه‌های مشهد، امام خمینی(ره) و اصفهان به بهترین نحو کار کردند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای اعزام حجاج در حج تمتع سال ۱۳۹۶، اظهار کرد: عربستان سعودی قصد دارد پروازهای خود را از ۵۰ درصد به ۳۰ درصد کاهش دهد و امکان دارد که تمام پروازهای داخلی ما نیز به هما اختصاص یابد. تمامی پروازهای ما از آسمان کویت و بحرین به عربستان می ‍‌روند.

مه‌آبادی اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، مطرح شد که شاید برای اعزام حجاج تمتع امسال از هواپیماهای با بدنه باریک استفاده شود.

رییس هیئت ‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به تجربیات سفرهای حج در سال‌های گذشته گفت: ما باید تمام دیدگاه‌های مدیران حج را در نظر بگیریم و اطلاع‌رسانی‌ها را به صورت مشترک انجام دهیم. سال گذشته در زمینه اطلاعرسانی ما از سازمان حج سبقت گرفتیم و این سازمان سایت ما را به عنوان سایت مرجع حج معرفی کرد.

وی افزود: بحث سطح خدمات ویژه نیز نخستین بار از حج آغاز شده که بسیار خوب و مثبت بوده است؛ مانند پیامک‌ اطلاع‌رسان ما در حال تقویت شدن است.

مه‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌پروازهای حج از فرودگاههای ایران از تاریخ سوم مردادماه و نخستین پرواز حجاج در تاریخ ۹ مرداد انجام می‌شود.

کد خبر 4034807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha