۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۹:۵۴

مصوبه هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن برای حافظان کل آزمون ترنم وحی

مصوبه هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن برای حافظان کل آزمون ترنم وحی

اعضای هیئت علمی مؤسسه کشوری مهد قرآن مجوز برگزاری آزمون جبرانی ویژه حافظان کل عضو این مؤسسه از سراسر کشور را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای هیئت علمی مؤسسه کشوری مهد قرآن مجوز برگزاری آزمون جبرانی ویژه حافظان کل عضو این مؤسسه از سراسر کشور را برای حضور در مرحله کشوری ترنم وحی سال ۹۶ ابلاغ کرد.

به گفته محسن خیری معاون هماهنگی و امور استانهای این مؤسسه؛ آن تعداد حافظان کل قرآن که در مرحله استانی ثبت نام کرده و به دلایل مختلف جواز شرکت در مرحله کشوری نهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر "ترنم وحی" ۹۶ را دریافت نکردند می توانند با هماهنگی مدیران مهد قرآن دفاتر استانها و کانونهای شهرستان‌ها ساعت ۹ صبح روز سه شنبه دهم مرداد ماه سال جاری در آزمون حفظ کل که به طور همزمان و هماهنگی در سراسر کشور برگزار می شود شرکت نمایند.

بنا بر این گزارش خیری با اشاره به ارسال سؤالات آزمون کتبی از سوی دفتر مرکزی به صورت تستی و تشریحی و تأکید برگزاری همزمان این آزمون یادآور شد پاسخنامه های آزمون کتبی و فرم‌های داوری و فایل‌های صوتی آزمون شفاهی حافظان می بایست تا ۱۵/۵/۹۶ به دفتر مرکزی مؤسسه ارسال گردد.

شایان ذکر است مرحله کشوری نهمین دوره آزمون سراسری حفظ کل قرآن همراه با ترجمه و تدبر ترنم وحی ویژه حافظان کل قرآن عضو مؤسسه مهد قرآن و همایش مدیران شهریور ماه سال جاری به میزبانی صنعت مس سرچشمه و همکاری مهد قرآن رفسنجان برگزار خواهد شد.

کد خبر 4035271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha