۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۰۰

با حکم سید محمود چاوشی؛

معاونت تخصصی کودک و نوجوان در مؤسسه کشوری مهد قرآن ایجاد شد

معاونت تخصصی کودک و نوجوان در مؤسسه کشوری مهد قرآن ایجاد شد

سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن ، مسعود تهرانی فرجاد را به عنوان معاون تخصصی کودک و نوجوان این مؤسسه منصوب کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن ، مسعود تهرانی فرجاد را به عنوان معاون تخصصی کودک و نوجوان این مؤسسه منصوب کرد .

 چاوشی در این حکم با تأکید بر نقش اساسی و سازنده آموزش های اصولی با نگاه و رویکرد دینی و قرآنی در مقطع سنی کودک یادآور شده که معاون تخصصی کودک و نوجوان ضمن بهره مندی از نظر سایر کارشناسان خبره و متعهد در این حوزه تمامی تلاش خود را جهت دستیابی اهداف بلند و مهم این حرکت ارزشمند مصروف داشته و بزودی شاهد بروز و ظهور نتایج آن برای قرآن آموزان ، والدین ، مربیان و سایر فعالان حوزه کودک باشیم .

بنا بر این گزارش  مسعود تهرانی فرجاد دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی می باشد . وی عضو گروه شورای برنامه ریزی و تألیف کتب درسی در مقطع پیش دبستانی و عضو شورای سیاست گزاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی گروه پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش می باشد . مجموعه آموزشی چهارجلدی ستاره های آسمانی از انتشارات مؤسسه کشوری مهد قرآن از تألیفات ایشان با همکاری سایر کارشناسان این حوزه است.

کد خبر 4035276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha