۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲

رئیس صنعت و معدن جهرم اعلام کرد

اجرای طرح نظارت بر واحدهای فروش لوازم سردکننده و کولر در جهرم

اجرای طرح نظارت بر واحدهای فروش لوازم سردکننده و کولر در جهرم

جهرم- رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان جهرم گفت: طرح نظارت بر واحدهای فروش لوازم سردکننده و کولر در جهرم آغاز شد.

محمد دانش‌نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: بنابه برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و نیز برنامه ریزی های صورت گرفته، طرح نظارتی ویژه لوازم سرد کننده و کولر در سطح شهرستان جهرم برگزار شد.

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش تقاضای مردم به استفاده از وسایل سرد کننده و کولر که در شهرستان ما به دلیل شرایط ویژه آب و هوایی بیشتر دیده می شود  با برنامه ریزی های صورت گرفته  طرح نظارتی بر وسایل سرد کننده  و کولر اجرا و در این طرح تمامی واحد های فروش وسایل سرد کننده شامل کولرهای آبی و گازی، اسپیت و... و خدمات تعمیرات این وسایل مورد بازرسی قرار گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم بیان کرد: این طرح با همکاری فرمانداری ویژه، اداره تعزیرات حکومتی، واحد اماکن انتظامی ، اتاق اصناف و اتحادیه صنف مربوطه از ۰   به مرحله اجرا رسید و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این اداره با توجه به مقتضیات زمان و تقاضای مردم، طرح های نظارتی را در دستور کار خود داده که هدف از اجرای این طرح ها جلوگیری از اجحاف و تضییع حقوق مردم و سوء استفاده های احتمالی است.

  دانش نیا گفت: بازرسین ما در واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت ، معدن و تجارت و اتاق اصناف آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی در این راستا بوده و مردم می توانند با برقراری تماس با سامانه ۱۲۴ و یا شماره تلفن های ۵۴۲۳۰۰۴۹ و ۵۴۴۴۹۶۰۰ گزارشات و شکایات خود را ثبت کنند.

کد خبر 4035302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha