۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۱۸:۲۴

آیت‌الله حائری‌شیرازی:

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند

کرمان - استاد حوزه و دانشگاه در خصوص توطئه های دشمنان با هدف تفرقه افکنی بین مسلمانان هشدار داد و گفت: وحدت عامل پیروزی مسلمانان و شکست دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محی الدین حائری شیرازی ظهر پنجشنبه در مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در جمع مردم کرمان، اظهار کرد: دشمنان به دنبال این هستند که در کشور دوستگی و اختلاف بین مسلمانان ایجاد کنند به گونه ای که عده ای بر عده دیگر فخر بفروشند و برتری پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امام صادق (ع) و پیروانش خواهان اسلام به معنای واقعی کلمه هستند، افزود: در کشور باید تمام احکام اسلامی اجرا شود زیرا احکام اسلامی، احکام کاملا علمی و کارشناسانه ای هستند که با پیروزی انقلاب اسلام در ۲۲ بهمن ۵۷ در ایران اسلامی این احکام اجرایی شدند.

آیت الله حائری شیرازی عنوان کرد: دین اسلام به واسطه امام علی (ع) کامل شده است و خداوند در غدیر خم امام علی(ع) را به امامت برگزیده است.

همچنین امروز صبح پیکر مطهر سه شهید شناسایی شده در شهرستان های کرمان، رفسنجان و سیرجان با حضور گسترده مردم و مسئولان به خاک سپرده شد.

پیکرهای مطهر شهید عباس اسدی پور در گلزار شهدای شهر کرمان، شهید محمد علی صادقی در روستای هرمز آباد رفسنجان و شهید اسماعیل هنری در گلزار شهدای سیرجان آرام گرفتند.

در ایام شهادت امام صادق (ع)، استان کرمان میزبان ۲۱ شهید گمنام بود که طی مراسمی با حضور مسئولان رده بالای استان و خانواده معظم شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در بیت‌الزهرا (س) حسینیه حاج قاسم سلیمانی تدفین شدند.

کد خبر 4036461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha