۳۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۶:۲۰

امام جمعه موقت زاهدان:

دولت دوازدهم از افراد مومن، متعهد و متخصص در کابینه استفاده کند

دولت دوازدهم از افراد مومن، متعهد و متخصص در کابینه استفاده کند

زاهدان - امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به تشکیل کابینه دولت دوازدهم، گفت: دولت باید در انتخاب کابینه و وزرای جدید دقت کند تا افرادی مومن، متعهد، مخلص و جوان روی کار بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد راهداری در خطبه های نماز جمعه زاهدان با اشاره به شهادت امام جعفر صادق (ع) و تسلیت این ایام اظهار داشت:  امام صادق در ۱۷ ربیع الاول سال ۸۳ قمری در مدینه منوره چشم به جهان گشودند و در مدینه هم به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: امام صادق(ع) در طول ۶۵ سال عمر پربرکت خود شاگردان زیادی در راستای اسلام ناب محمدی(ص) تربیت کردند و خدمات بی‌نظیری در راستای گسترش اسلام ناب عرضه داشتند و همه علما و امامان تاکید داشته‌اند که امام صادق(ع) از نظر علمی بسیار اعلم بوده‌اند و شاگردانی را که تربیت کردند به انسان‌های بزرگی در دنیای اسلام تبدیل شدند.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: این دهه از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز شده و تا روز ولادت امام رضا(ع) ادامه دارد که باید برنامه‌های مناسبی برای بزرگداشت این دهه پر خیر و برکت در سطح استان در نظر گرفته شود.

حجت‌الاسلام راهداری با اشاره به اینکه در روزها یا ماه های آینده وزرای جدید جهت گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی خواهند شد، تصریح کرد: دولت باید در انتخاب کابینه و وزرای جدید دقت کند تا افرادی مومن، متعهد، مخلص و جوان روی کار بیایند.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه با اشاره به قیام مردم در ۳۰ تیر ۱۳۳۱ که با رهبری آیت‌الله کاشانی صورت گرفت،‌ گفت: قیام ۳۰ تیر یکی از روزهای به‌یادماندنی و افتخارآفرین تاریخ سیاسی ایران است، روزی که خرد جمعی و اراده‌ ملی بر استبداد و خودرای پیروز شد و مشارکت خودجوش و خودانگیخته‌ مردم در سرنوشت خود، توطئه‌های داخلی و خارجی ضد منافع ملی را خنثی کرد.

وی تصریح کرد: مردم ایران با فداکاری، شهامت و صداقت ثابت کردند که مردمی آگاه و ظلم‌ستیز هستند. در واقع، در این روز بود که مردم ایران نشان دادند کارنامه‌ مشروطه در ایران بسته نشده است و هنوز سرنوشت مردم ایران به دست خود مردم تعیین می شود و قدرت‌های بزرگ هم در جهت دادن به سرنوشت جامعه‌ ایران ناتوان هستند.

راهداری با بیان اینکه عده ای می خواهند سپاه پاسداران در حاشیه قرار گیرد، ادامه داد: به فرموده امام(ره) «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» بنابراین مسئولان باید دقت کنند که پشتیبان سپاه پاسداران ملت ایران هستند زیرا سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب و یکی از ارکان اصلی انقلاب اسلامی است که باید برای همیشه محفوظ بماند.

کد خبر 4036915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha