۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۸:۵۷

صبح شنبه؛

وزیر بهداشت وارد دامغان شد/ ۲ طرح افتتاح می شود

وزیر بهداشت وارد دامغان شد/ ۲ طرح افتتاح می شود

دامغان - سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در ادامه سفر دوروزه خود به استان سمنان لحظاتی قبل وارد دامغان شد و مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح شنبه در نخستین مقصد دومین روز از سفر خود به استان سمنان وارد دامغان شد و مورد استقبال رسمی امام‌جمعه، فرماندار، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران  دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت.

سید حسن قاضی‌زاده هاشمی در بدو ورود به دامغان به گلزار شهدای این شهر خواهد رفت تا با نثار گل نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کند.

افتتاح دو پروژه بهداشتی و درمانی پایگاه سلامت بوستان و مهر و بازدید از خوابگاه در دست احداث دانشجویی دانشکده بهداشت و ساختمان بیمارستان سابق برادران رضایی و نشست و بررسی مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دامغان است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را در جریان سفر به دامغان جمعی از معاونان و مدیران این وزارتخانه، استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان استان سمنان همراهی می‌کنند.

شهرستان دامغان دارای ۶۳۰ شهید، یک هزار و ۲۰۰ جانباز و ۳۳ آزاده سرافراز است.

کد خبر 4037100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha