۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵

در راس هیئتی انجام شد؛

بازدید وزیر بهداشت از پروژه خوابگاه دانشکده بهداشت دامغان

بازدید وزیر بهداشت از پروژه خوابگاه دانشکده بهداشت دامغان

دامغان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به دامغان از خوابگاه در حال احداث دانشکده بهداشت این شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارمهر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح شنبه در آغاز دومین روز سفر خود به استان سمنان از خوابگاه در حال احداث دانشکده بهداشت این شهرستان بازدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در حاشیه این بازدید به خبرنگار مهر گفت: خوابگاه دانشکده بهداشت دامغان دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است و گنجایش اسکان ۲۰۰ نفر دانشجو را دارد و برای احداث آن حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مهدی شادنوش بیان کرد: در حال حاضر دانشجویان دانشکده بهداشت دامغان در دو خوابگاه استیجاری اسکان دارند که با بهره برداری از خوابگاه در حال احداث، به این مکان منتقل خواهند شد.

وی افزود: دانشکده بهداشت دامغان دارای سه رشته تحصیلی در زمینه مهندسی بهداشت، بهداشت حرفه‌ای و بهداشت عمومی است که ۳۵۰ نفر دانشجو در این تعداد رشته‌ها مشغول به تحصیل هستند و ۲۰ نفر عضو هیئت علمی دارد.

ساختمان دانشکده بهداشت دامغان در گذشته به صورت استیجاری بوده و دو سال گذشته ساختمان جدید آن رسما افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

شهرستان دامغان دارای هشت مرکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی است که حدود ۱۷ هزار نفر دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 4037192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha