۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۱

با حضور وزیر بهداشت؛

بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی سینای سمنان افتتاح شد

بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی سینای سمنان افتتاح شد

سمنان - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که برای سفری دو روزه به استان سمنان سفر کرده است پس ازو دامغان، وارد سمنان شد تا بیمارستان ۶۴ تختخوابی سینای این شهر را افتتاح کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی که در راس هیئتی از روز جمعه وارد استان سمنان شده است، سفر خود را در روز جمعه از شاهرود آغاز و پس از افتتاح چهار پروژه‌ حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در صبح شنبه برای افتتاح دو طرح درمانی وارد دامغان شد، وی همچنین در ادامه برنامه به شهرستان‌های مهدیشهر و سمنان رفت و لحظاتی قبل نیز بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی سینای سمنان را افتتاح کرد.

استاندار سمنان در حاشیه حضور وزیر بهداشت در سمنان برای افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مرکز استان و در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: وزیر بهداشت در سفر دوروزه به استان دو طرح بسیار مهم را مورد بهره برداری قرار داد که نخستین آنها مرکز قلب و آنژیوگرافی شاهرود با اعتبار ۲۳میلیارد تومان محسوب می شود و دیگری بیمارستان سینای سمنان که برای ساخت و تجهیز آن تا کنون ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

محمد رضا خباز  افزود: افتتاح این دو مرکز می تواند تحول عظیمی را در بخش درمان استان سمنان به وجود آورده و شاهد کاهش سفرهای درمانی هم استانی ها به شهرهای مجاور هستیم.

وی سفر وزیر بهداشت را پرخیر و برکت یاد کرد و گفت: قاضی‌زاده هاشمی نگاه ویژه ای به استان ها و عدالت در خدمات درمانی دارد که خوشبختانه این نگاه باعث شده تا وی برای پنجمین بار به طور رسمی در عمر دولت یازدهم به استان سمنان سفر کند.

قاضی زاده هاشمی پیش از ورود به سمنان روز گذشته را در شاهرود و صبح شنبه در دامغان حضور داشت.

در مجموع هشت طرح عمرانی طی ۲۴ساعت گذشته توسط قاضی زاده هاشمی در استان سمنان افتتاح شده است.

این طرح ها ۱۱۰میلیارد تومان اعتبار داشته اند.

کد خبر 4037442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha