۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۳:۰۴

با حضور وزیر بهداشت:

عملیات ساخت دانشکده پرستاری و مامایی سمنان آغاز شد

عملیات ساخت دانشکده پرستاری و مامایی سمنان آغاز شد

سمنان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: عملیات ساخت دانشکده پرستاری و مامایی با هدف تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی با حضور وزیر بهداشت در این دانشگاه آغاز شد.

مهدی شادنوش در حاشیه کلنگ زنی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: این طرح با هدف تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی با زیر بنای سه هزار و ۴۰۰  مترمربع با حضور وزیر بهداشت کلنگ زنی شد.

وی افزود: ساختمان دانشکده پرستاری و مامایی سمنان در سه طبقه و در مجتمع آموزشی دانشگاه ساخته و همچنین پیش بینی می شود برای ساخت این مجموعه ۱۰۲میلیارد ریال اعتبار نیاز باشد که از محل اعتبارات ملی تامین خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ساخت کتابخانه مرکزی و سایت کامپیوتر در سمنان خبر داد و ابراز داشت: این طرح با هدف، تامین فضاهای آموزشی و کمک آموزشی با سه هزار متر مربع در دو طبقه بنا خواهد شد که پیش بینی می شود از اعتبارات ملی برای ساخت این مجموعه  ۹۰ میلیارد ریال نیاز باشد.

وزیر بهداشت در این سفر از کتاب سفید پوشان حماسه ساز بهداشت و درمان هشت سال دفاع مقدس رونمایی کرد و همچنین مرکز آزمون مجتمع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد.

کد خبر 4037576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha