۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۲۰:۴۸

استاندار خوزستان:

مسئولان باید تجهیزات و امکانات مدارس را فراهم کنند

مسئولان باید تجهیزات و امکانات مدارس را فراهم کنند

اهواز ـ استاندار خوزستان گفت: ما مسئولان باید تجهیزات و امکانات مدارس را مهیا و مدیرانش باید به مسائل آموزشی بپردازند، بنابراین دستورالعمل اجرایی شدن و توجه به پروژه مهر را صادر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی عصر شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در ارتباط با سوادآموزی جلسه آینده به این موضوع اختصاص داده شود با ارائه آمار دقیق تر که بتوانیم برنامه ریزی های لازم و تخصصی تر را داشته باشیم.

وی افزود: وجود ۲۰۳ هزار بی سواد زیبنده استان نیست تا این تعداد بی سواد داشته باشیم. البته فکر می کنم این آمار صحیح نیست.

استاندار خوزستان تصریح کرد: بحث پروژه مهر و بازگشایی مدارس حتما به فرمانداران ابلاغ و آنها در کنار دهیاران به صورت جدی به این موضوع ورود پیدا کنند. یکی از مسائل جدی و مورد توجه برای آنها باید بازگشایی مدارس و این پروژه باشد.

شریعتی تأکید کرد: ما مسئولان باید تجهیزات و امکانات را مهیا و مدیران مدارس باید به مسائل آموزشی بپردازند؛ دستورالعملی را با همکاری مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل آموزش و پرورش به منظور اجرای  پروژه مهر ابلاغ می کنیم.

وی بیان کرد: صدا و سیما باید تولید محتوا و پخش برنامه برای پروژه مهر داشته باشد، فرمانداران و ادارات شهرستان ها نیز باید درگیر کار اجرای این پروژه شوند. مدارس را با پشتیبانی دستگاه های مختلف دارای معین کنند و تلاش کنیم که این مهر ماه بهتر از مهر ماه سال تحصیلی گذشته باشد.

استاندار خوزستان با تأکید بر مدارس باید آمادگی بیشتری برای بازگشایی داشته باشند، ادامه داد: همه ادارات به ویژه شهرداری ها باید برای آماده سازی مدارس در زمینه های مختلف از جمله خط کشی، نصب سرعت گیر و رنگ آمیزی همکاری خوبی داشته باشند.

شریعتی در پایان گفت: به مدیرعامل توزیع برق استان و آبفا نامه ای را ابلاغ می کنم تا مدارس آماده بهره برداری بدون انشعابات را حتما به این انشعابات مجهز کنند که تا نیمه اول شهریور شاهد افتتاح این مدارس باشیم.

کد خبر 4038165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha