۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۲

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام:

روند صدور مجوز فعالیت احزاب در ایلام ۳ برابر شده است

روند صدور مجوز فعالیت احزاب در ایلام ۳ برابر شده است

ایلام-مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت: روند صدور فعالیت احزاب سیاسی در این استان طی یک سال گذشته سه برابر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله گراوند روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: فضا برای فعالیت های حزبی و سیاسی جریان های مختلف با شکل گیری دولت یازدهم رونق دوباره گرفت و با توجه به اعتقاد این دولت به مشارکت تمامی حزاب با گرایش های مختلف سیاسی پویایی بیشتری در این عرصه مشاهده می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا بود که قانون احزاب ۲۶ آبان ماه سال گذشته تصویب و ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری ابلاغ شد که باعث گردید روند صدور مجوزها با شتاب و ساماندهی بهتری انجام شود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام یادآور شد: طی ۹ ماه گذشته در استان ایلام روند صدور مجوزهای فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی ۳ برابر شده است.

گراوند تاکید کرد: مجوز فعالیت ۱۲ حزب در ایلام در طول فعالیت دولت یازدهم صادر و فرآیند صدور مجوز ۲ تشکل دیگر نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: حوزه سیاسی استان به دنبال این استان شرایط مساوی و برابر را برایس فعالیت تمامی احزاب با گرایبش های مختلف فراهم آورد و امیدواریم بزودی شاهد راه اندازی خانه احزاب در استان برای فعالیت منسجم تر آنان باشیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری ایلام گفت:   ۳۷ حزب سیاسی در استان ایلام مجوز فعالیت دارند که ۱۸ حزب گرایش اصلاح طلبی و ۱۹ حزب تفکر اصولگرایی دارند.

کد خبر 4038460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha