۱۷ آبان ۱۳۸۵، ۱۰:۳۴

آفتاب انقلاب در سمنان - 3

استقبال پر شور مردم سمنان از رهبر معظم انقلاب

استقبال پر شور مردم سمنان از رهبر معظم انقلاب

مردم ولایت مدار سمنان که از نخستین ساعات بامداد امروز خود را به مسیر تردد مقام معظم رهبری رسانده بودند، با شور و هیجان بی نظیر و وصف ناشدنی از ایشان استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم این خطه که پس از سالها انتظار به وصال یار و مقتدای خود نائل شده اند ، در حالی که نم نم باران پائیزی نیز باریدن گرفته است، حضرت آیت الله خامنه ای را همچون نگینی درمیان گرفته اند و از چشمان منتظر آنها اشک شوق جاری است.

شور و استقبال بی نظیر مردم سمنان به حدی است که خودروی حامل مقام معظم رهبری به کندی حرکت می کند و بارها مجبور به توقف در طول مسیر می شود.

مردم شهرها, بخش ها و روستاهای اطراف سمنان نیز که از روز گذشته خود را به هر نحو ممکن و حتی با پای پیاده به مسیر حرکت و استقبال مقام معظم رهبری رسانده اند، با شعارهایی همچون « صل علی محمد بوی خمینی آمد»، « خامنه ای ، خامنه ای خدا نگهدار تو» ، « دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی » و « وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» ، ضمن بیان ارادت خالصانه خود و خوشامد گویی به ایشان ، یک بار دیگر با آرمانهای والای انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای نیز به ابراز احساسات استقبال کنندگان پاسخ می دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار است پس از طی مسیر استقبال در مجموعه ورزشی تختی سمنان برای مردم این شهر سخنرانی کنند.

کد خبر 403854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha