۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۵

مدیر کمیته امداد شهرستان دره شهر:

همه کودکان یتیم شهرستان دره شهر صاحب حامی شدند

همه کودکان یتیم شهرستان دره شهر صاحب حامی شدند

ایلام-مدیر کمیته امداد شهرستان دره شهر گفت: همه کودکان یتیم شهرستان دره شهر صاحب حامی شده اند.

وحید نظرپور در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: هم اکنون بیش از ۳۷۰ فرزند یتیم و مشمول طرح محسنین مورد حمایت امداد این شهرستان بوده که همه این خانواده ها دارای یک یا چند حامی هستند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار و ۶۸۰ حامی نیکوکار از این تعداد فرزند یتیم و نیازمند حمایت می کنند، افزود: بیشتر از ۸۰ درصد حامیان ایتام و محسنین  شهرستان دره شهر مقیم خارج از ایناستان بوده و تنها ۲۰ درصد آنها بومی هستند.

نظرپور استقبال از طرح اکرام و محسنین در این شهرستان را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: هم اکنون هر یک از فرزندان یتیم و نیازمند این شهرستان به صورت میانگین دارای ۵ یتیم بوده و هر فرزند یتیم  در ماه به صورت میانگین ۲۰۰ هزار تومان از طریق طرح اکرام درآمد  دارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان دره شهر با بیان اینکه در سال ۱۳۹۵ بیش از ۸ میلیارد ریال  از سوی حامیان به خانواده های دارای یتیم و نیازمند کمک شده است گفت: در سه ماهه نخست امسال نیز تاکنون بیش از دو میلیارد ریال به این خانواده ها کمک شده است.

وی با ذکر اینکه کمک حامیان به خانواده های یتیم و نیازمند دره شهر تنها کمکهای نقدی ماهیانه نیست افزود:  کمک به تأمین مسکن این خانواده ها، مشارکت در اعزام خانواده های دارای یتیم به اردوهای زیارتی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به خانواده ها،کمک هزینه های درمانی، تهیه سبد کالا ، خرید لوازم خانگی برای خانواده ها و موارد دیگر از جمله دیگر کمکهای حامیان به خانواده های داری یتیم و نیازمند این شهرستان است.

کد خبر 4038829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha