۲ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۸

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

کلاس مربیگری بدمینتون بانوان در ملایر برگزار شد

کلاس مربیگری بدمینتون بانوان در ملایر برگزار شد

همدان- مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: کلاس مربیگری درجه ۳ بدمینتون ویژه بانوان به مدت یک هفته در ملایر برگزار شد.

غلامحسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ بدمینتون بانوان در ملایر اظهار داشت: سالن ورزشی شهدای خلبان مجموعه ورزشی شهید روحیان شاهد برگزاری کلاس مربیگری درجه ۳ بدمینتون ویژه بانوان بود.

وی افزود: تعداد ۲۰ نفر از بانوان علاقه‌مند به رشته بدمینتون از شهرستان ملایر و دیگر شهرستان‌های استان در این کلاس حضور داشتند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین با اشاره به درخشش بانوان ورزشکار ملایری در مسابقات تیراندازی انتخابی استان همدان گفت: مسابقات تیراندازی انتخابی استان در دو رشته تپانچه و بادی بین بانوان بسیجی در سالن شهید ضرابیان همدان با حضور ٣۵ ورزشکار از شهرستان‌های ملایر، تویسرکان، اسدآباد، بهار و همدان برگزار شد.

اکبری عنوان کرد: بانوان ورزشکار و بسیجی شهرستان ملایر به‌منظور حضور در المپیاد تیراندازی کشور در مسابقات انتخابی تیراندازی استان‌همدان گرامیداشت شهدای مدافع حرم شرکت و در یک رقابت سالم تیراندازی، در دو رشته بادی و تپانچه خود را آزمودند و صاحب‌مقام شدند.

وی با اشاره به نتایج بانوان تیرانداز ملایری بیان کرد: در پایان این مسابقات در رشته بادی سحرسیف اللهی و صبا زنگنه از ملایر، مقام‌های دوم و سوم این مسابقات را از آن خود کردند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: در رشته تپانچه سیما شکری و معصومه شاهی از ملایر عناوین برتر را کسب کردند.

کد خبر 4039865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha