۱۷ آبان ۱۳۸۵، ۱۵:۱۰

با اجرای طرح مکانیزاسیون خدمات شهری صورت گرفت:

صرفه جویی 40 درصدی در هزینه و زمان جمع آوری زباله های پایتخت

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران از رضایتمندی 85 تا 96 درصدی شهروندان از اجرای طرح مکانیزاسیون جمع آوری زباله ها در 59 ناحیه پایتخت خبر داد و گفت: اجرای این طرح تا کنون صرفه جویی 40 درصدی در هزینه و زمان جمع آوری زباله ها را به همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر مهندس مصطفی سلیمی امروز با بیان اینکه جمع آوری مکانیزه زباله ها موجب حداقل 20 تا 40 درصد صرفه جویی در هزینه های جمع آوری زباله می شود ، گفت : در مناطقی که زباله ها به صورت مکانیزه جمع آوری می شوند در محلات تنگ تر تا 25 درصد و در محلات عریض تر تا 40 درصد در هزینه جمع آوری زباله صرفه جویی شده است.

وی کاهش جانوران موذی را از دیگر مزیت های اجرای طرح مکانیزه جمع آوری زباله ها در تهران دانست و افزود : در روش سنتی از ساعت 9 شب تا صبح کار جمع آوری زباله ها به طول می انجامید در حالی که در روش مکانیزه حداقل 40 درصد از زمان نیز صرفه جویی شده است.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری تهران با اشاره به نظرسنجی های انجام شده در تعدادی از مناطق شهر تهران از جمله سه منطقه 10، 13 و 22 گفت :  این نظرسنجی ها بیانگر رضایتمندی 85 تا 96  درصدی شهروندان ساکن در این محدوده از اجرای طرح جمع آوری مکانیزه زباله ها بوده است.

کد خبر 404097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha