۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۰۶

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

رضایت خدا در خدمت به محرومان است

رضایت خدا در خدمت به محرومان است

خرم‌آباد- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه رضایت خدا در خدمت به محرومان است، خواستار ایجاد تشکیلات مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد میرعمادی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان که با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه چهره های علمی و خدوم الهی وجود دارند که کمر همت بسته اند برای خدمت کردن، رفع محرومیت و دست یابی به آرمان های انقلاب، اظهار داشت: دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) یکی از این چهره های ارزشمند و توانمند و ولایی است که در سراسر ایران منشاء خیر و برکت بوده اند.

فاطمه معصومه(س) دارای شان عصمت بوده است

وی با اشاره به فرارسیدن ولادت حضرت معصومه(س) گفت: فاطمه معصومه دارای شان و منزلت بسیار والایی بوده است و مهم ترین شان و منزلت ایشان، شان عصمت بوده است، با اینکه معصومین مشخص هستند اما عده ای هم مقام عصمت را برخوردار بودند، امام جواد(ع) به صراحت بیان کرده که هر کس عمه ام معصومه را در قم زیارت کند، پاداش او بهشت است، نکته قابل توجه آن است که امام جواد کلمه معصومه را برای ایشان به کار برده اند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مقام دوم حضرت معصومه(س) شفاعت است، تصریح کرد: خداوند متعال به اذن خود شفاعت را به عده ای واگذار کرده است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر مقام علمی این بانوی بزرگ افزود: احادیث و روایات فراوانی از ایشان نقل شده که بیان گر مقام علمی ایشان است.

وی ادامه داد: شخصیت هر انسانی یا به علم اوست یا به عمل او؛ معصومه(س) شخصیتی است که هم مقام علمی او بالاست هم مقام عملی او بالاست.

رضایت خدا را در انجام امور در نظر بگیریم

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید خشنودی خدا را در همه کارها در نظر بگیریم، اظهار داشت: اگر در خدمت مان رضایت خدا را به دست بیاوریم، رضایت مردم را به دنبال دارد؛ اما اگر به دنبال این باشیم که با تزویر و ریا رضایت مردم را به دست بیاوریم رضایت خدا را از دست می دهیم.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امام(ره) همواره سفارش داشت که برای خشنودی خدا کار شود، تصریح کرد: همه بگو مگو ها برای این است که رضای خدا را فراموش کرده ایم و منفعت خود را درنظر می گیریم؛ احساس مسئولیت کردن و اینکه کاری را برای خدا انجام دهیم مایه برکت است.

وی با تاکید بر اینکه نشانه رضایت خدا توجه و خدمت به محرومین است، محرومین و مساکین را باید دوست بداریم و پاسداری از انقلاب در انجام کار برای محرومین است، افزود: از ویژگی های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، رفع محرومیت از جامعه است و همین اقدامات است که باعث بقاء کار می شود.

تشکیلات مستقل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در لرستان ایجاد شود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خدمات بی منت برای رفع محرومیت می کند، گفت: در لرستان در ساخت مدارس و مساجد، کمک به فقرا و نیازمندان و ... نیز اقدامات قابل تقدیری داشته است.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه انتظار داریم در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، شاهد سرمایه گذاری چشمگیر این ستاد در لرستان باشیم، تصریح کرد: ۱۱۰ مسجد و ۱۱۰ خانه عالم در مناطق محروم روستایی ان شاء الله احداث شود.

وی یادآور شد: امیدواریم به برکت حضور شما شاهد استقلال ستاد اجرایی فرمان امام(ه) در لرستان باشیم و این ستاد در استان تشکیلات مستقلی داشته باشد و شاهد فعالیت آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: فضای استان واقعا فضای خدمت، کار، تلاش و جذب سرمایه گذاری است و همه باید برای رضای خدا کمک کنند.

کد خبر 4041028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha