۴ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۵۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

اسلام به زن ارزش و بها داده است

اسلام به زن ارزش و بها داده است

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: متاسفانه غرب نگاه ابزاری به بانوان دارد ولی اسلام به زن ارزش و بهای خاصی داده است که باید بانوان قدر این ارزش و جایگاه را بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت الاسلام علی خاتمی ظهر چهارشنبه در همایش استانی "دختران،حمایت های روانی- اجتماعی ،توسعه پایدار، با بیان اینکه نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می دهند، گفت:اسلام نگاه واقع بینانه به بانوان دارد. 

وی اظهار کرد: متاسفانه غرب نگاه ابزاری به بانوان دارد ولی اسلام به زن ارزش و بهای خاصی داده است که باید بانوان قدر این ارزش و جایگاه را بدانند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: روایات بسیاری وجود دارد که نشان می دهد زندگی حضرت معصومه (س) مملو از کرامت بود و روز دختر فرصتی ارزشمند برای تکریم آنان است. 

خاتمی تصریح کرد: امروز دشمن در صدد است با ترویج بی‌غیرتی در جامعه روحیه استقلال‌خواهی و ظلم‌ستیزی در جامعه را کمرنگ کرده و بر آن مسلط شود.

وی افزود: رعایت حجب و حیا توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و رعایت حجاب و عفاف ضربه محکمی به دشمنان است و زن با حجاب خود در جامعه می تواند در ترقی جامعه در همه حوزه ها موثر واقع شود.

خاتمی ابراز کرد: فرزندان پاکدامن در دامن زنان پاکدامن تربیت می شوند بنابراین زنان با حجاب و عفاف خود نسبت به تربیت فرزندان پاکدامن تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: دختران امروز مادران فردا هستند و باید دختران ولایی و فاطمی در جامعه تربیت شوند و این دختران با حجاب خود می تواند در عرصه های مختلف فعالیت داشته باشند. 

خاتمی افزود: استان زنجان ۳ هزار شهید برای حفظ نظام و انقلاب تقدیم کرده است و این شهدا نیز در دامن پاک همین مادران عفیفه بزرگ شده بودند و شهید شدند و باید برای آینده مادران زینبی تربیت شوند. 

کد خبر 4041633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha