۱۷ آبان ۱۳۸۵، ۱۶:۵۲

فریدون صدیقی :

حضور خبرگزاری ها در گرایش مصاحبه بسیار کم رنگ بوده است

دبیر کمیته داوری تخصصی مصاحبه گفت : حضور خبرگزاری ها در گرایش مصاحبه در جشنواره امسال با توجه به اینکه مصاحبه یکی از ارزش های اصلی تولید خبر در خبرگزاری ها محسوب می شود بسیار کم رنگ بوده است .

به گزارش خبرگزاری مهر ، فریدون صدیقی درگفتگوبا ستاد خبری سیزدهمین جشنواره مطبوعات و اولین جشنواره خبرگزاری ها با اشاره به سطح مطلوب مصاحبه های ارسال شده ، گفت : بیش از200 اثربرای داوری به کمیته ارسال شد به طوری که با توجه به حجم انبوه صاحبه ها درروزنامه ها و نشریات تخصصی این تعداد بسیار پایین است .

وی افزود : تعداد مصاحبه های ارسال شده ازسوی هفته نامه ها وماهنامه ها نیز بسیاراندک بود درحالی که نشریات محلی تعداد زیادی مصاحبه برای رقابت به جشنواره فرستاده بودند .

صدیقی با بیان آنکه سطح کیفی مصاحبه های ارسال شده ازسوی مطبوعات سراسری درحد انتظارنبوده تصریح کرد : کیفیت مصاحبه ای نشریات بسیاردورازانتظاربود و دربرخی موارد نیزبا مطبوعات سراسری برابری می کرد ، به این معنی که کیفیت آثارمصاحبه های نشریات محلی بسیار بهترازتولیدات مطبوعات سراسری بوده است .

وی با تاکید بر لزوم تکفیک داوری مصاحبه های ارسال ارسال شده از سوی خبرگزاری ها با مطبوعات افزود: تفاوت میان ساختار و ادبیات مصاحبه های خبرگزاری ها و مطبوعات باعث داوری متفاوت این دو بخش از یکدیگر می شود .

دبیرکمیته داوری تخصصی مصاحبه اظهارکرد شش اثردربخش مصاحبه مطبوعات سراسری ازبخش نشریات محلی نیزپنج  اثربرای داوری نهایی به کمیته داوران نهایی ارسال شده است .

کد خبر 404178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha