۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۴:۰۸

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در واکنش به گزارش مهر از اوضاع بازار تبریز؛

انجام بیش از ۳.۵ میلیارد ریال پروژه برقی در بازار تاریخی تبریز

انجام بیش از ۳.۵ میلیارد ریال پروژه برقی در بازار تاریخی تبریز

تبریز - مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت:در پنج سال اخیر۱۳ فقره پروژه بازسازی، اصلاح و ساماندهی شبکه برق با اعتبار نزدیک به سه و نیم میلیارد ریال در بازار تاریخی تبریز اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی با اشاره به اهمیت تاریخی بازار تبریز، افزود: همگام با سیاست های کلانشهر تبریز در زمینه تبریز۲۰۱۸، این شرکت در جهت ساماندهی برق رسانی فشار ضعیف بازار، طرح جایگزینی کابل زمینی را به طول ۸۰۰ متر و با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال در راسته اصلی بازار تهیه نموده است.

وی افزود: این طرح در صورت تامین اعتبار و همکاری سازمان های ذی ربط از جمله سازمان میراث فرهنگی، قابل اجرا خواهد بود.

همچنین وی تشریح کرد: پروژه ای با عنوان اصلاح شبکه بازار در محدوده بازار صادقیه مشتمل بر ساماندهی کابل ها، تابلوهای برق، کنتورها و ... با عتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال تامین اعتبار شدهو به مجری ابلاغ گردیده که به زودی آغاز خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: بر اساس برآوردها، ساماندهی کامل شبکه برق فشار ضعیف بازار تبریز نیازمند ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار است که این شرکت آمادگی دارد تا در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در اسرع وقت این پروژه را انجام دهد.

وی با اشاره به دشواری های انجام کار در بافت تاریخی بازار تبریز، تشریح کرد: بیش از ۱۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۷۶۰ متر شبکه فشار متوسط، ۱۶۴ رشته کابل و کنتور مشترکین، دو دستگاه تجهیزات پست زمینی و ... توسط این شرکت احداث و اصلاح شده است.

کد خبر 4042529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha