۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو:

تامین زیرساخت های توسعه حوزه آب از اولویت های مهم وزارت نیرو است

 تامین زیرساخت های توسعه حوزه آب از اولویت های مهم وزارت نیرو است

سنندج- معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو تامین زیر ساخت های توسعه را از اولویت های مهم این وزارتخانه ذکر کرد.

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، محسن بختیار در دیدار با استاندار کردستان گفت: تامین زیر ساخت های توسعه صنعتی به ویژه در آب از اولویت ها و وظایف وزارت نیرو است و مدیران استانی باید در راستای اشتغال و توسعه صنعتی با کمک وزارت نیرو این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

وی توسعه و اصلاح صنعت آب و برق را نیازمند تامین منابع و وصول مطالبات دانست و عنوان کرد: از استاندار و مدیران استانی می خواهیم در خصوص وصول مطالبات معوقه آب و برق در راستای اصلاح و بهینه سازی شبکه های موجود ما را همکاری کنند.

استاندار کردستان هم در این دیدارمردم استان را مردمی شریف و قابل احترام دانست و خواستار توجه بیشتر مسئولین دولت در تخصیص و تأمین اعتبارات ویژه در جهت رفع محرومیت های استان شد.

عبدالمحمد زاهدی بیان کرد: با توجه به این که سدهای زیادی در استان در چند سال اخیر احداث شده اند، انتظار مردم و مسئولان استان تخصیص منابع آبی مناسب در راستای رفع نیازهای استان به ویژه در بخش کشاورزی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اجرای برجام و رفع موانع سرمایه گذاری، در آینده نیاز استان به انرژی بیشتر خواهد شد و وزارت نیرو باید آمادگی تأمین انرژی های لازم را داشته باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کردستان نیز گزارشی از وضعیت منابع استان ارائه داد و گفت: استان در مسیر توسعه قرار دارد و این، تخصیص بیشتر منابع آب را می طلبد.

گفتنی است،معاون وزیر نیرو به اتفاق مدیران استانی بعد از این دیدار از سدهای سیازاخ، ژاوه و قوچم و شبکه پایاب اراضی سد سیازاخ، سامانه انتقال سدهای آزاد و ژاوه و تصفیه خانه های آب شرب و فاضلاب شهر دیواندره بازدید کرد.

کد خبر 4042561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha