۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۱۲

وزیر بهداشت:

توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم از اولویت های دولت است

توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم از اولویت های دولت است

خلخال-وزیر بهداشت گفت: توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم از اولویت های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسن قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کلینیک تخصصی شفا در خلخال تصریح کرد: دولت توجه ویژه ای به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته دارد.

وی افزود: در دولت یازدهم طرح تحول نظام سلامت به منظور توسعه خدمات و دسترسی آسان مردم با دستاوردهای قابل توجه اجرا شد که امید می رود در دولت دوازدهم نیز این برنامه تداوم یابد.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت منجر به کاهش هزینه های درمانی و پرداختی از جیب مردم شده است، ادامه داد: این دستاورد به ویژه در مناطق محروم و روستایی موجب رضایت عموم مردم شده است.

قاضی زاده هاشمی توسعه مراکز درمانی را متناسب با نیاز مناطق دانست و گفت: پروژه های متعددی در حال اجرا بوده و یا اجرای طرح هایی درخواست شده که با توجه به محدودیت های مالی دولت به مرور تکمیل شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: انتظار می رود مردم با صبوری با برنامه های وزارت بهداشت همکاری داشته  و در عین حال مسئولان متناسب با سیاست های این وزارتخانه تمامی توان خود را برای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی به کار گیرند.

کد خبر 4042898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha