۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹

آیت الله سید احمد خاتمی:

دشمن به دنبال براندازی نظام است/ امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم

دشمن به دنبال براندازی نظام است/ امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم

تبریز - آیت‌الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه دشمن به دنبال براندازی نظام است، گفت: آن‌ها دنبال از بین بردن وحدت در جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله سید احمد خاتمی بامداد جمعه در مراسم اولین سالگرد شهدای باغ‌ موزه دفاع مقدس آذربایجان ‌شرقی در تبریز با اشاره به عهدشکنی های آمریکا گفت: دشمن در یک عملیات شفاف در پی براندازی نظام است.

وی سپس با تاکید بر اینکه تهاجم اخیر دشمن به سپاه در راستای تضعیف رهبری نظام است، ابراز داشت: مقاومت هزینه دارد اما سازش هم هزینه دارد.

آیت الله خاتمی با اشاره به سفر ترامپ به عربستان گفت: در این سفر ترامپ که نصف سرمایه عربستان را باخود برد بعد از برگشتش گفت من با خود پول آوردم و این یعنی شغل.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور را مدیون شهدا هستیم، ادامه داد: باید مقاومت کرد و دشمن را از پای درآورد.

تهاجم دشمن به سپاه هدفمند است

وی سپس با بیان اینکه تهاجم دشمن به سپاه هدفمند است، ادامه داد: سایش ولایت در دستور کار ضدانقلاب قرار دارد و البته تهاجم به ولایت گاهی مستقیم نیست و گاهاً این تهاجم از حاشیه شروع شده که مصداق آن تهاجم اخیر دشمن به سپاه پاسداران است. جرم سپاه این است که به یاری خداوند استخوان در گلوی دشمنان اسلام کرده است‌.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه یکی از راهکارهای براندازی نظام اسلامی دین‌ زدایی است، ادامه داد: در سال ۶۲ همایشی در اسرائیل برگزار شد که مفاد یکی از بندهای بیانیه آن این بود که راه از بین بردن اتقلاب ایجاد فساد و فحشا در بین جوانان است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: دومین راه براندازی انقلاب تهاجم به ولایت است، این تهاجم بعضا مستقیم نیست و در عوض به محبان ولایت هجمه می‌ شود.

وی درباره علت موافقت رهبری با پیشنهاد مذاکره گفت: در سال ۹۲ رهبری به من فرمودند، آمده‌اند و می‌ گویند که می ‌خواهیم مذاکره کنیم و من گفتم که چشمم آب نمی خورد اما بروند و مذاکره کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری جلوه ‌های ملموس تهاجم فرهنگی را در بخش‌های سینما، روزنامه و مجلات کذاب مطرح کرد و ادامه داد: دشمن تمام راه‌های نفوذ در افکار مردم و مخصوصاً جوانان را تعیین کرده و با برنامه جلو می ‌رود.

امام جمعه موقت تهران سپس در خصوص تبریز و آذربایجان گفت: به تعبیر امام راحل مردم آذربایجان دین خود را به انقلاب ادا کردند.

کد خبر 4043310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha