۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۴۵

فرآیند تاسیس رشته های علوم پزشکی الکترونیکی می شود

فرآیند تاسیس رشته های علوم پزشکی الکترونیکی می شود

پرتال جامع آموزش پزشکی به زودی راه اندازی می شود و بر اساس این پرتال، تمامی فرآیند تاسیس رشته به صورت الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر امیراحمد اخوان - معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت امروز ۷ مرداد در اجلاس معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی در محل دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: فرآیندهای آموزشی در چهار جلد تهیه شده است که امروز ۷ مرداد با حضور وزیر بهداشت از آن رونمایی شد.

وی افزود: ۱۴ واحد در معاونت آموزشی فعالیت می کنند که فرآیندهای آنها احصاء شد و ۳۰ فرآیند در معاونت آموزشی وزارت بهداشت بدست آمد.

اخوان یادآور شد: برای این فرآیندها ۲۰ سامانه داریم که به تدریج راه اندازی می شوند و در نهایت پرتال جامع آموزش پزشکی راه اندازی می شود و بخش های مختلف آن در آینده تکمیل می شود.

وی افزود: بر اساس این پرتال، تمامی فرآیند تاسیس رشته به صورت الکترونیکی انجام می شود و اکنون نیز در اصفهان، یزد و تبریز به صورت پایلوت این کار در حال انجام است.

معاون اجرایی معاونت آموزشی وزارت بهداشت اضافه کرد: این سامانه موجب می شود که یک داشبورد مدیریتی برای حوزه آموزش پزشکی ایجاد شود و هر مدیری می تواند نمای کلی گروه ها، رشته ها و موافقت اصولی و غیره را مشاهده کند و دیگر نیازی به نامه نگاری نیست.

کد خبر 4044375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha