۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۶

مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور مطرح کرد؛

۳۰ مردادماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره آثار هنری طرح بشارت ۱۴۵۱

۳۰ مردادماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره آثار هنری طرح بشارت ۱۴۵۱

سید محمد موجانی ۳۰ مردادماه را آخرین مهلت شرکت در جشنواره آثار هنری طرح بشارت ۱۴۵۱ اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد موجانی، مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور با بیان اینکه امسال هم طبق سنوات گذشته، طرح ملی «قرآن، کتاب زندگی» در قالب، طرح «بشارت ۱۴۵۱» توسط سیمای قرآن در حال اجرا است، گفت:  امسال در حاشیه این طرح ملی، سه جشنواره مختلف از جمله جشنواره همخوانی قرآن کریم، جشنواره آثار هنری و جشنواره شبکه های اجتماعی، به صورت همزمان در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور در این طرح ملی، اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره آثار هنری «بشارت ۱۴۵۱» در اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور مستقر شده و در حال دریافت  و ارزیابی آثار هنری در رشته های تصویر گری، شعر،  طراحی پوستر (گرافیک)، نقاشی و خوشنویسی می باشد.

موجانی استقبال از جشنواره  آثار هنری را قابل قبول دانست و افزود: آثارارسالی به دبیرخانه این جشنواره با  رشد مناسبی نسبت به سال های گذشته مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در پایان  این طرح که از ابتدای ما رمضان و با محوریت سوره ملک آغاز و از ابتدای تابستان با محوریت سوره واقعه در حال برگزاری است، نتیجه مطلوب محقق شود.

مدیر روابط عمومی اتحادیه تشکل های قرآن و عترت کشور تصریح کرد: بخش عمده آثار دریافتی دبیرخانه این جشنواره، به بخش شعر و طراحی پوستر با محوریت سوره های ملک و واقعه اختصاص دارد، طبیعتا رقابت در این رشته ها، سنیگن تر است و بدین ترتیب علاقه مندان دیگر بخش های هنری،  در صورتی که مایل به شرکت در این جشنواره هستند، لازم است آثار خود را  مطابق آیین نامه  و از طریق پل های ارتباطی ایمیل دبیرخانه جشنواره آثار هنری ۱۴۵۱honar@gmail.com یا اکانت تلگرامی جشنواره آثار هنری: @Honar۱۴۵۱ ارسال نمایند، همچنین با توجه به سبک تر بودن رقابت در این رشته ها، امیدوار هستیم، تعداد آثار شاخص بیشتری را در اختتامیه جشنواره شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: علاقه مندان لازم است همراه آثر ارسالی خود، فرم مشخصات فردی را مطابق نمونه به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیر جشنواره آثار هنری طرح بشارت ۱۴۵۱، همچنین عنوان کرد: اارزیابی آثار با توجه به پراکندگی که در بخش های هنری وجود دارد، توسط متخصصین هر  حوزه و بعد از پایان مهلت شرکت در جشنواره، ارزیابی صورت گرفته و نتایج آن در اختتامیه طرح ۱۴۵۱  اعلام خواهد شد.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ۳۰ مرداد ماه ۹۶ خواهد بود.

موجانی در پایان گفت: طرح ملی بشارت ۱۴۵۱، امسال علاوه بر سراسر کشور در ابعاد بین المللی، نیز در حال برگزاری است، تبلیغات مناسبی هم در کشورهای عربی و اروپایی در این زمینه صورت گرفته، امیدواریم جشنواره آثار هنری نیز در بعد بین المللی دیده شده و آثاری از خارج از کشور هم به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

کد خبر 4045504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha